Gå til innhold

To nick, samme person?


Gjest for anledningen

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

  • Svar 167
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • flisa

    26

  • Prozak

    26

  • morsan

    7

  • hare1365380455

    6

Mest aktive i denne tråden

Ja, du deltar og du deltar, gjesper og klager på at det er dumt og at du kjeder deg, men går du ut av tråden? Neida, DET greier du ikke.. morosamt:)

Jeg sa jo nettopp at jeg moret meg. Enkelte ting er så banale at de kjeder meg, og garantert de fleste andre. Men tråden i seg selv er veldig underholdende - folks lavmåls trolling slutter aldri å facinere meg :-)

"............................................."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest for anledningen

Jeg sa jo nettopp at jeg moret meg. Enkelte ting er så banale at de kjeder meg, og garantert de fleste andre. Men tråden i seg selv er veldig underholdende - folks lavmåls trolling slutter aldri å facinere meg :-)

"............................................."

Synes det er så utrolig at jeg er så populær her inne jeg, folk flokker seg jo rundt og trådene blir milevis lange. Hyggelig det *S*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg webbis på msn her, vet du, så jeg har fått det bekreftet for lenge siden :-)

"............................................."

Og jeg har han i badekaret

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hare1365380455

Maiken? det kan da ikke bety noe for noen - ? eller?

Neida, ingen her tror jeg bryr seg om henne.. Men det er greit å vite at det var henne denne gangen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest for anledningen

Maiken? det kan da ikke bety noe for noen - ? eller?

Det betyr tydeligvis masse, så mye tumulter det ble her. Hyggelig det da..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men til saken; SO? om det var samme person?

Hmmm...er det ingen som kjenner Petter Smart personlig, da? Jeg vet det er noen som kjenner meg personlig, ihvertfall.

"................................................"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ulvinnen Lurulf

Hmmm...er det ingen som kjenner Petter Smart personlig, da? Jeg vet det er noen som kjenner meg personlig, ihvertfall.

"................................................"

Det som imponerer meg mest, er den utrolige skrivekapasiteten din, og evnen til å forandre stil og holdninger når du hopper mellom nickene.

Fra før er du jo Simen, ShitDiddeliDo og Webbis. Nå også petter smart?

Hvem blir den neste? Så langt har du holdt deg til mannlige nick, har du vurdert å bli kvinne også?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmm...er det ingen som kjenner Petter Smart personlig, da? Jeg vet det er noen som kjenner meg personlig, ihvertfall.

"................................................"

AHA!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...