Gå til innhold

To nick, samme person?


Gjest for anledningen

Anbefalte innlegg

Humor? Det ble da for faen meg umoderne for lenge siden. Humor er for svake mennesker.

"................................................"

med små baller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 167
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • flisa

    26

  • Prozak

    26

  • morsan

    7

  • hare1365380455

    6

Mest aktive i denne tråden

med små baller.

Ikke minst. Ballene mine er så små at jeg ikke trenger å tørke opp etter en håndtralle, engang.

"............................................."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke minst. Ballene mine er så små at jeg ikke trenger å tørke opp etter en håndtralle, engang.

"............................................."

*kvalm*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sinnicka

*LOL*

Du overgår ihvertfall både meg og petter med denne drittslengingen din nå :-)

Og nei, jeg velger selvfølgelig å ikke kommentere det ytterligere. Jeg sparker helst ikke folk som allerede ligger nede :-)

"......................................."

Jeg visste at du ikke klarte dy deg. Hadde du imidlertid gjort det, hadde du vist storhet, i stedet for å bekrefte trådstarters påstander.

I blant er taushet gull.;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg visste at du ikke klarte dy deg. Hadde du imidlertid gjort det, hadde du vist storhet, i stedet for å bekrefte trådstarters påstander.

I blant er taushet gull.;)

Taushet på en side som dette? PØH - hadde vært snålt om ingen "sa no".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg visste at du ikke klarte dy deg. Hadde du imidlertid gjort det, hadde du vist storhet, i stedet for å bekrefte trådstarters påstander.

I blant er taushet gull.;)

Heh-heh *Gjesp*

Hvem i all verden er du, forresten? Var det deg som ikke tålte at jeg påpekte at det du sa ikke hang på greip, hvorpå du begynte å slenge med leppa, og deretter ikke tålte å få svar på tiltale? Jo, jeg tror jeg husker deg nå. Kondolerer :-)

"......................................"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Taushet på en side som dette? PØH - hadde vært snålt om ingen "sa no".

*he he* det hadde blitt litt snodig, ja, med masse tomme innlegg! ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Slengfitte.

"...................................."

Du bør vurdere å bytte ut "sleng" med "slaske". Det blir liksom litt mer scwhung over det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest for anledningen

fjortiss! :-)

Hvorfor er det da bare JEG som webbis rakker ned på? Det er da vitterlig dere andre som oppfører dere dårlig her inne, men JEG er jo ikke bestis med webbis da....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sinnicka

Heh-heh *Gjesp*

Hvem i all verden er du, forresten? Var det deg som ikke tålte at jeg påpekte at det du sa ikke hang på greip, hvorpå du begynte å slenge med leppa, og deretter ikke tålte å få svar på tiltale? Jo, jeg tror jeg husker deg nå. Kondolerer :-)

"......................................"

Hi-Hi...der har vi lille plossakken i et nøtteskall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor er det da bare JEG som webbis rakker ned på? Det er da vitterlig dere andre som oppfører dere dårlig her inne, men JEG er jo ikke bestis med webbis da....

Ps: det er ikke fordi webbis er "bestis" med dem, men fordi webbis forstår at de bare tuller med hverandre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...