Gå til innhold

To nick, samme person?


Gjest for anledningen

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

  • Svar 167
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • flisa

    26

  • Prozak

    26

  • morsan

    7

  • hare1365380455

    6

Mest aktive i denne tråden

Gjest for anledningen

Ps: det er ikke fordi webbis er "bestis" med dem, men fordi webbis forstår at de bare tuller med hverandre.

Jeg er da ikke dummere enn at jeg har skjønt at webbis og den gjengen der er både bestiser og at webbis også sannsynligvis er en av dem...

DOL er skikkelig uproft...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er da ikke dummere enn at jeg har skjønt at webbis og den gjengen der er både bestiser og at webbis også sannsynligvis er en av dem...

DOL er skikkelig uproft...

Hehe - dette begynner å bli svært saklig ja! Bra du holder et proft nivå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest for anledningen

Hehe - dette begynner å bli svært saklig ja! Bra du holder et proft nivå!

er vel ikke jeg som har satt noe nivå her.. jeg vet jo snart ikke hvilke innlegg jeg selv har skrevet engang, så mange som nå bruker mitt nick...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest alle har fast nick

Jeg er da ikke dummere enn at jeg har skjønt at webbis og den gjengen der er både bestiser og at webbis også sannsynligvis er en av dem...

DOL er skikkelig uproft...

Det du glemmer... du påstår at du ikke har noe fast nick... ALLE har fast nick. Du må jo logge deg inn og på profilen din kommer det automatisk opp nicket ditt. Så det der tullet om at "ikke alle har fast nick" er jo bare en annen måte å si at du benytter deg av sjansen til å skrive anonymt hele tiden. Men du HAR fast nick.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest for anledningen

Det du glemmer... du påstår at du ikke har noe fast nick... ALLE har fast nick. Du må jo logge deg inn og på profilen din kommer det automatisk opp nicket ditt. Så det der tullet om at "ikke alle har fast nick" er jo bare en annen måte å si at du benytter deg av sjansen til å skrive anonymt hele tiden. Men du HAR fast nick.

*Det du glemmer... du påstår at du ikke har noe fast nick... ALLE har fast nick. Du må jo logge deg inn og på profilen din kommer det automatisk opp nicket ditt.*

Det kommer opp et nick der ja, men det er jo ikke noe jeg bruker, det kan jo byttes ut da lille venn.

*Så det der tullet om at "ikke alle har fast nick" er jo bare en annen måte å si at du benytter deg av sjansen til å skrive anonymt hele tiden. Men du HAR fast nick.*

Nei, for jeg HAR jo ikke noe fast nick, ikke noe fast nick som jeg bruker her inne, du er litt trang i nøtta nå altså. Et fast nick vil si et nick som man jevnlig bruker her inne og som andre kjenner igjen. Et slikt har jeg ikke. Forstår du nå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sinnicka

hihi - og du tlol han blil lei seg?

nei, tlol ike d...hæl på intelnet æl han så tol, så tol, så...

pjossakken tlekker ofte almene ovel hode sitt hæl inne, å visel vol tol han æl...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er da ikke dummere enn at jeg har skjønt at webbis og den gjengen der er både bestiser og at webbis også sannsynligvis er en av dem...

DOL er skikkelig uproft...

ja jeg er i alle fall bestis med webbis. Han er sikkert mora mi :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest alle har fast nick

*Det du glemmer... du påstår at du ikke har noe fast nick... ALLE har fast nick. Du må jo logge deg inn og på profilen din kommer det automatisk opp nicket ditt.*

Det kommer opp et nick der ja, men det er jo ikke noe jeg bruker, det kan jo byttes ut da lille venn.

*Så det der tullet om at "ikke alle har fast nick" er jo bare en annen måte å si at du benytter deg av sjansen til å skrive anonymt hele tiden. Men du HAR fast nick.*

Nei, for jeg HAR jo ikke noe fast nick, ikke noe fast nick som jeg bruker her inne, du er litt trang i nøtta nå altså. Et fast nick vil si et nick som man jevnlig bruker her inne og som andre kjenner igjen. Et slikt har jeg ikke. Forstår du nå?

Du er på defensiven og det kan jeg godt forstå. Ikke greit å opptre som komplett idiot på den måten der.

Du har et nick. Du VELGER at du ikke vil bruke det. Du velger å være "anonym for anledingen". Men nicket finnes jo der, knyttet til din brukerprofil.

Og kanskje er det trangt i hasselnøtta di også, når du ikke skjønner at det er DET nicket folk etterlyser.... Det registrerte nicket ditt. Men du har sikkert ikke bursdag heller du, sikkert derfor du er så grinete.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du bør vurdere å bytte ut "sleng" med "slaske". Det blir liksom litt mer scwhung over det.

Slaskefitte? Hmmm...mulig du har rett :-)

Hva med dvaskefitte?

".............................................."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest for anledningen

ja jeg er i alle fall bestis med webbis. Han er sikkert mora mi :)

du vet godt hvem det er hvertfall. det er vel allmennkjent at webbis menger seg med bermen her inne og snakker bak ryggenpå folk på msn med mange faste dolere...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er da ikke dummere enn at jeg har skjønt at webbis og den gjengen der er både bestiser og at webbis også sannsynligvis er en av dem...

DOL er skikkelig uproft...

Å jo - make no mistake - du _er_ dummere enn som så :-)

"............................................"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er på defensiven og det kan jeg godt forstå. Ikke greit å opptre som komplett idiot på den måten der.

Du har et nick. Du VELGER at du ikke vil bruke det. Du velger å være "anonym for anledingen". Men nicket finnes jo der, knyttet til din brukerprofil.

Og kanskje er det trangt i hasselnøtta di også, når du ikke skjønner at det er DET nicket folk etterlyser.... Det registrerte nicket ditt. Men du har sikkert ikke bursdag heller du, sikkert derfor du er så grinete.

LOL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest alle har fast nick

ja jeg er i alle fall bestis med webbis. Han er sikkert mora mi :)

He, he! Sånn har jeg det også! Jeg er faktisk i nær familie med hele webbis-staben! Ja, faktisk til og med alle fagpersonene her på DOL er mine nærmeste slektninger. Og vi er bestevenner og samles hver ettermiddag alle sammen, og snakker om de teite tingene vi har sett på DOL. Webbis forteller hvem som har skrevet anonymt på sex og samliv, og så ler vi godt alle sammen. Ofte ser vi også en episode av Hotell Cæsar sammen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest for anledningen

Du er på defensiven og det kan jeg godt forstå. Ikke greit å opptre som komplett idiot på den måten der.

Du har et nick. Du VELGER at du ikke vil bruke det. Du velger å være "anonym for anledingen". Men nicket finnes jo der, knyttet til din brukerprofil.

Og kanskje er det trangt i hasselnøtta di også, når du ikke skjønner at det er DET nicket folk etterlyser.... Det registrerte nicket ditt. Men du har sikkert ikke bursdag heller du, sikkert derfor du er så grinete.

*Du er på defensiven og det kan jeg godt forstå. Ikke greit å opptre som komplett idiot på den måten der.*

hehe.. å så sint...

*Du har et nick. Du VELGER at du ikke vil bruke det. Du velger å være "anonym for anledingen". Men nicket finnes jo der, knyttet til din brukerprofil.*

Det er som sagt bare et nick, ikke mitt nick, da jeg aldri har brukt det på DOL. Det ville da heller ikke være gjenkjenbart om jeg brukte det en gang, og kan da neppe kalles et fast nick. Det her skjønner du om du bare vil, SÅ dum er du nok ikke.

*Og kanskje er det trangt i hasselnøtta di også, når du ikke skjønner at det er DET nicket folk etterlyser.... Det registrerte nicket ditt. Men du har sikkert ikke bursdag heller du, sikkert derfor du er så grinete.*

HÆ? Ikke bursdag? hehe.. sorry men barnehage slæng kan jeg ikke... Men DET nicket ville ikke agt folk en dritt for jeg bruker det jo aldri, skjønner du ikke det?? Det er bare et nick man registrerte seg med, ikke noe jeg bruker eller er kjent under. Så om jeg oppga det nicket her så ville jo det ikke si noen en dritt... hehe... pass på blodtrykket ditt nå lille venn...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

du vet godt hvem det er hvertfall. det er vel allmennkjent at webbis menger seg med bermen her inne og snakker bak ryggenpå folk på msn med mange faste dolere...

Heh-heh...jepp...slik er det. Så hvorfor gir du ikke bare opp? Vi er en hard kjerne her som styrer forumet sammen med webbis - og aksjonærene til hele DOL. Så klagingen din faller på stengrunn, og du er helt sjanseløs. Det eneste du oppnår er å plage deg selv - vi andre morer oss med tanken på at vi er beskyttet, og kan gjøre som vi vil.

Faktisk så holder jeg for tiden på å lage en database over brukere her inne, med virkelig navn, adresse, telefonnummer, personnummer, trusestørrelse, penislengde og utflodkonsistens. Dette planlegger vi (den harde kjernen) å more oss med i lang tid fremover, og du skal ikke se bort i fra at vi kommer til å tjene rått på utpressing og andre liknende aktiviteter.

Videre så har vi nå en håndfull personer på Tinget, og vi er langt på vei med å danne et skjult parti, midt i maktens sentrum (øverst på Løvebakken). Derfra vil vi påvirke den politiske agendaen ut fra en DOL-modell. Ve deg, tåpe!

"..........................................."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest for anledningen

Å jo - make no mistake - du _er_ dummere enn som så :-)

"............................................"

Ja, du som er på samme nivå vet vel det der... hehe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...