Gå til innhold

To nick, samme person?


Gjest for anledningen

Anbefalte innlegg

Gjest Moderator

Ikke alle her inne har faste nick heller vet du.

Glemte at det var du som tidligere kalte deg Maiken og som vi vanligvis sletter alt som vi ser at du skriver.

Ja, ja - så fikk du underholdt deg selv noen timer i dag da i det minste....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 167
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • flisa

    26

  • Prozak

    26

  • morsan

    7

  • hare1365380455

    6

Mest aktive i denne tråden

Gjest Ulvinnen Lurulf

Glemte at det var du som tidligere kalte deg Maiken og som vi vanligvis sletter alt som vi ser at du skriver.

Ja, ja - så fikk du underholdt deg selv noen timer i dag da i det minste....

Takk skal du ha, Webmaster :-)

Flott at du fortalte oss hvem som herjer her!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest for anledningen

Glemte at det var du som tidligere kalte deg Maiken og som vi vanligvis sletter alt som vi ser at du skriver.

Ja, ja - så fikk du underholdt deg selv noen timer i dag da i det minste....

Er du den samme som Prozak også kanksje? Da passer ikke PMS inn egentlig, men du er kanskje bare bitter?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glemte at det var du som tidligere kalte deg Maiken og som vi vanligvis sletter alt som vi ser at du skriver.

Ja, ja - så fikk du underholdt deg selv noen timer i dag da i det minste....

Thanks! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er det deg Petter eller Prozak som synes det er morsomt å bruke ett nick som allerde er i bruk i denne tråden. Ikke så vnaskelig å ta den da...

Lider du av spaltet personlighet....?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest for anledningen

Lider du av spaltet personlighet....?

Kan virke slik i denne tråden ja, siden fler morer seg med å bruke "mitt nick".. hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glemte at det var du som tidligere kalte deg Maiken og som vi vanligvis sletter alt som vi ser at du skriver.

Ja, ja - så fikk du underholdt deg selv noen timer i dag da i det minste....

Hahaha, kjempebra. ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror vi har to slike snålinger her inne. La de holde på. Det er gutter med litt for små baller, og derfor har de behov for å blåse opp et voldsomt ego rundt omkring på div forum på Internett.

Er det virkelig et mål i seg selv å ha størst mulig baller, da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest sinnicka

Men blåse opp ego, de virker jo bare latterlige, mislykkede og patetiske på den der måten...

Jada, men de ser ikke det selv. For dem er det viktigst med noen øyeblikks lykke, pga at noen "SER" dem.

La oss gi dem denne lykkefølelsen. Såpass rause må vi kunne være.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glemte at det var du som tidligere kalte deg Maiken og som vi vanligvis sletter alt som vi ser at du skriver.

Ja, ja - så fikk du underholdt deg selv noen timer i dag da i det minste....

*knegg*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel ingen spøk å få deg pusset på seg?

Nei, det kan jeg love deg. Jeg truer folk med å banke dem mens jeg gjemmer meg bak tastaturet mitt - jeg er ikke til å spøke med :-)

"............................................"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sinnicka

Er det virkelig et mål i seg selv å ha størst mulig baller, da?

Nei, for all del, det normale og mest "spiselige" er en helt vanlig ballestørrelse. Men her snakker vi om et par karer med ekstremt små baller i privatlivet, og som derfor har et behov for å framstå på Internett med noen schvære baller...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det kan jeg love deg. Jeg truer folk med å banke dem mens jeg gjemmer meg bak tastaturet mitt - jeg er ikke til å spøke med :-)

"............................................"

Det kan jeg skrive under på. Humor mangler han også.:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, for all del, det normale og mest "spiselige" er en helt vanlig ballestørrelse. Men her snakker vi om et par karer med ekstremt små baller i privatlivet, og som derfor har et behov for å framstå på Internett med noen schvære baller...

*LOL*

Du overgår ihvertfall både meg og petter med denne drittslengingen din nå :-)

Og nei, jeg velger selvfølgelig å ikke kommentere det ytterligere. Jeg sparker helst ikke folk som allerede ligger nede :-)

"......................................."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan jeg skrive under på. Humor mangler han også.:-)

Humor? Det ble da for faen meg umoderne for lenge siden. Humor er for svake mennesker.

"................................................"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...