Gå til innhold

To nick, samme person?


Gjest for anledningen

Anbefalte innlegg

Gjest for anledningen

Heh-heh...jepp...slik er det. Så hvorfor gir du ikke bare opp? Vi er en hard kjerne her som styrer forumet sammen med webbis - og aksjonærene til hele DOL. Så klagingen din faller på stengrunn, og du er helt sjanseløs. Det eneste du oppnår er å plage deg selv - vi andre morer oss med tanken på at vi er beskyttet, og kan gjøre som vi vil.

Faktisk så holder jeg for tiden på å lage en database over brukere her inne, med virkelig navn, adresse, telefonnummer, personnummer, trusestørrelse, penislengde og utflodkonsistens. Dette planlegger vi (den harde kjernen) å more oss med i lang tid fremover, og du skal ikke se bort i fra at vi kommer til å tjene rått på utpressing og andre liknende aktiviteter.

Videre så har vi nå en håndfull personer på Tinget, og vi er langt på vei med å danne et skjult parti, midt i maktens sentrum (øverst på Løvebakken). Derfra vil vi påvirke den politiske agendaen ut fra en DOL-modell. Ve deg, tåpe!

"..........................................."

Du, det verste er at jeg tror mange av dere faktisk KUNNE moret dere stort over noe slikt, SÅ lavmåls virker dere...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 167
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • flisa

    26

  • Prozak

    26

  • morsan

    7

  • hare1365380455

    6

Mest aktive i denne tråden

Gjest alle har fast nick

*Du er på defensiven og det kan jeg godt forstå. Ikke greit å opptre som komplett idiot på den måten der.*

hehe.. å så sint...

*Du har et nick. Du VELGER at du ikke vil bruke det. Du velger å være "anonym for anledingen". Men nicket finnes jo der, knyttet til din brukerprofil.*

Det er som sagt bare et nick, ikke mitt nick, da jeg aldri har brukt det på DOL. Det ville da heller ikke være gjenkjenbart om jeg brukte det en gang, og kan da neppe kalles et fast nick. Det her skjønner du om du bare vil, SÅ dum er du nok ikke.

*Og kanskje er det trangt i hasselnøtta di også, når du ikke skjønner at det er DET nicket folk etterlyser.... Det registrerte nicket ditt. Men du har sikkert ikke bursdag heller du, sikkert derfor du er så grinete.*

HÆ? Ikke bursdag? hehe.. sorry men barnehage slæng kan jeg ikke... Men DET nicket ville ikke agt folk en dritt for jeg bruker det jo aldri, skjønner du ikke det?? Det er bare et nick man registrerte seg med, ikke noe jeg bruker eller er kjent under. Så om jeg oppga det nicket her så ville jo det ikke si noen en dritt... hehe... pass på blodtrykket ditt nå lille venn...

Jeg føler med deg. Det må være tungt å ha det sånn. Kjedelig når alle i verden har rottet seg sammen mot en.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest for anledningen

Jeg føler med deg. Det må være tungt å ha det sånn. Kjedelig når alle i verden har rottet seg sammen mot en.

Jeg tror faktisk ikke jeg er midtpunktet i verden, ei heller på DOL, så jeg tror ikke at alle har rottet seg sammen mot meg, DET ville vel vært litt for hjernedødt selv for DOLERE...

Hva er ditt problem da og hvorfor bruker du ikke ditt faste nick? *hyler av latter*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest alle har fast nick

Du, det verste er at jeg tror mange av dere faktisk KUNNE moret dere stort over noe slikt, SÅ lavmåls virker dere...

Ja det er sannelig ikke greit for seriøse aktører som deg selv i en så råtten og korrupt verden! Så leit for deg at dette er det eneste nettstedet som finnes, slik at du må ta til takke med denne bermen av lavmåls personligheter og en uproff webbis-stab.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*Du er på defensiven og det kan jeg godt forstå. Ikke greit å opptre som komplett idiot på den måten der.*

hehe.. å så sint...

*Du har et nick. Du VELGER at du ikke vil bruke det. Du velger å være "anonym for anledingen". Men nicket finnes jo der, knyttet til din brukerprofil.*

Det er som sagt bare et nick, ikke mitt nick, da jeg aldri har brukt det på DOL. Det ville da heller ikke være gjenkjenbart om jeg brukte det en gang, og kan da neppe kalles et fast nick. Det her skjønner du om du bare vil, SÅ dum er du nok ikke.

*Og kanskje er det trangt i hasselnøtta di også, når du ikke skjønner at det er DET nicket folk etterlyser.... Det registrerte nicket ditt. Men du har sikkert ikke bursdag heller du, sikkert derfor du er så grinete.*

HÆ? Ikke bursdag? hehe.. sorry men barnehage slæng kan jeg ikke... Men DET nicket ville ikke agt folk en dritt for jeg bruker det jo aldri, skjønner du ikke det?? Det er bare et nick man registrerte seg med, ikke noe jeg bruker eller er kjent under. Så om jeg oppga det nicket her så ville jo det ikke si noen en dritt... hehe... pass på blodtrykket ditt nå lille venn...

Nå begynner du å bli så patetisk at det blir kjedelig, Maiken.

"............................................."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

du vet godt hvem det er hvertfall. det er vel allmennkjent at webbis menger seg med bermen her inne og snakker bak ryggenpå folk på msn med mange faste dolere...

Ikke med meg i alle fall, men den diskusjonen har vi vel hatt her før - *kjeder meg*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest for anledningen

Ja det er sannelig ikke greit for seriøse aktører som deg selv i en så råtten og korrupt verden! Så leit for deg at dette er det eneste nettstedet som finnes, slik at du må ta til takke med denne bermen av lavmåls personligheter og en uproff webbis-stab.

hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det er sannelig ikke greit for seriøse aktører som deg selv i en så råtten og korrupt verden! Så leit for deg at dette er det eneste nettstedet som finnes, slik at du må ta til takke med denne bermen av lavmåls personligheter og en uproff webbis-stab.

*LOL*

"...................................."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest alle har fast nick

Jeg tror faktisk ikke jeg er midtpunktet i verden, ei heller på DOL, så jeg tror ikke at alle har rottet seg sammen mot meg, DET ville vel vært litt for hjernedødt selv for DOLERE...

Hva er ditt problem da og hvorfor bruker du ikke ditt faste nick? *hyler av latter*

Hvorfor bruker jeg ikke mitt faste nick? Mest for å ergre deg. :-) Du vil så gjerne ha full oversikt over alle andre, og tenk og akk og ve om noen virkelig bruker TO nick! Så grusomt. Ja, selv bruker du kanskje 200, men DET er jo en HELT annen sak! Ikke sant? :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

He, he! Sånn har jeg det også! Jeg er faktisk i nær familie med hele webbis-staben! Ja, faktisk til og med alle fagpersonene her på DOL er mine nærmeste slektninger. Og vi er bestevenner og samles hver ettermiddag alle sammen, og snakker om de teite tingene vi har sett på DOL. Webbis forteller hvem som har skrevet anonymt på sex og samliv, og så ler vi godt alle sammen. Ofte ser vi også en episode av Hotell Cæsar sammen.

Ja vi kosær oss fælt vi! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var nesten litt TØFT! :)

Ja, ikke sant? Tror ikke jeg kan forestille meg noe hvassere enn det :-)

"............................................"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest for anledningen

Nå begynner du å bli så patetisk at det blir kjedelig, Maiken.

"............................................."

Værre for deg som har vært slik hele tiden da Prozak smart, hehe.. og hvis jeg er så kjedelig hvorfor gir du deg ikke? Du GREIER ikke.. og DET er så kult...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du, det verste er at jeg tror mange av dere faktisk KUNNE moret dere stort over noe slikt, SÅ lavmåls virker dere...

*lol*

deilig med en sånn tråd igjen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er vel ikke jeg som har satt noe nivå her.. jeg vet jo snart ikke hvilke innlegg jeg selv har skrevet engang, så mange som nå bruker mitt nick...

Sorry, Maiken, men det er ingen andre som har brukt "nicket ditt" i denne tråden.

"............................................"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Værre for deg som har vært slik hele tiden da Prozak smart, hehe.. og hvis jeg er så kjedelig hvorfor gir du deg ikke? Du GREIER ikke.. og DET er så kult...

Nå synes jeg ikke at jeg har vært spesiellt aktiv i denne tråden, da. Ikke gidder jeg å krangle på tilbakestående nivå, heller. Men morer meg over slike tråder som dette, det gjør jeg, og da er det klart jeg "deltar" :-)

".............................................."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest for anledningen

Hvorfor bruker jeg ikke mitt faste nick? Mest for å ergre deg. :-) Du vil så gjerne ha full oversikt over alle andre, og tenk og akk og ve om noen virkelig bruker TO nick! Så grusomt. Ja, selv bruker du kanskje 200, men DET er jo en HELT annen sak! Ikke sant? :-)

hehe.. du ser ikke forskjellen nei, å ha to faste nick, late som en er to ulike faste personer, er noe helt annet enn å helt åpent alltid bruke ulikt nick for hver tråd...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest for anledningen

Sorry, Maiken, men det er ingen andre som har brukt "nicket ditt" i denne tråden.

"............................................"

hehe.. jo det er det faktisk, men det er ikke viktig for meg at du tror det, webbis kan nok bekrefte det om du virkelig MÅ vite det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest for anledningen

Nå synes jeg ikke at jeg har vært spesiellt aktiv i denne tråden, da. Ikke gidder jeg å krangle på tilbakestående nivå, heller. Men morer meg over slike tråder som dette, det gjør jeg, og da er det klart jeg "deltar" :-)

".............................................."

Ja, du deltar og du deltar, gjesper og klager på at det er dumt og at du kjeder deg, men går du ut av tråden? Neida, DET greier du ikke.. morosamt:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe.. jo det er det faktisk, men det er ikke viktig for meg at du tror det, webbis kan nok bekrefte det om du virkelig MÅ vite det...

Nå har jeg webbis på msn her, vet du, så jeg har fått det bekreftet for lenge siden :-)

"............................................."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...