flisa Skrevet 27. februar 2006 Skrevet 27. februar 2006 Humor? Det ble da for faen meg umoderne for lenge siden. Humor er for svake mennesker. "................................................" med små baller. 0 Siter
Prozak Skrevet 27. februar 2006 Skrevet 27. februar 2006 med små baller. Ikke minst. Ballene mine er så små at jeg ikke trenger å tørke opp etter en håndtralle, engang. "............................................." 0 Siter
flisa Skrevet 27. februar 2006 Skrevet 27. februar 2006 Ikke minst. Ballene mine er så små at jeg ikke trenger å tørke opp etter en håndtralle, engang. "............................................." *kvalm* 0 Siter
Prozak Skrevet 27. februar 2006 Skrevet 27. februar 2006 *kvalm* Det er jo nettopp kvamlt det ikke blir :-) Drittkjerring! "............................................." 0 Siter
Gjest sinnicka Skrevet 27. februar 2006 Skrevet 27. februar 2006 *LOL* Du overgår ihvertfall både meg og petter med denne drittslengingen din nå :-) Og nei, jeg velger selvfølgelig å ikke kommentere det ytterligere. Jeg sparker helst ikke folk som allerede ligger nede :-) "......................................." Jeg visste at du ikke klarte dy deg. Hadde du imidlertid gjort det, hadde du vist storhet, i stedet for å bekrefte trådstarters påstander. I blant er taushet gull. 0 Siter
flisa Skrevet 27. februar 2006 Skrevet 27. februar 2006 Jeg visste at du ikke klarte dy deg. Hadde du imidlertid gjort det, hadde du vist storhet, i stedet for å bekrefte trådstarters påstander. I blant er taushet gull. Taushet på en side som dette? PØH - hadde vært snålt om ingen "sa no". 0 Siter
flisa Skrevet 27. februar 2006 Skrevet 27. februar 2006 Det er jo nettopp kvamlt det ikke blir :-) Drittkjerring! "............................................." Flåsepikk 0 Siter
Prozak Skrevet 27. februar 2006 Skrevet 27. februar 2006 Jeg visste at du ikke klarte dy deg. Hadde du imidlertid gjort det, hadde du vist storhet, i stedet for å bekrefte trådstarters påstander. I blant er taushet gull. Heh-heh *Gjesp* Hvem i all verden er du, forresten? Var det deg som ikke tålte at jeg påpekte at det du sa ikke hang på greip, hvorpå du begynte å slenge med leppa, og deretter ikke tålte å få svar på tiltale? Jo, jeg tror jeg husker deg nå. Kondolerer :-) "......................................" 0 Siter
Prozak Skrevet 27. februar 2006 Skrevet 27. februar 2006 Flåsepikk Slengfitte. "...................................." 0 Siter
Gjest for anledningen Skrevet 27. februar 2006 Skrevet 27. februar 2006 Flåsepikk Uff, du virker så vulgær ala cowboy Laila når en gammel dame som deg slenger dritt som en fjortiss... 0 Siter
morsan Skrevet 27. februar 2006 Skrevet 27. februar 2006 Taushet på en side som dette? PØH - hadde vært snålt om ingen "sa no". *he he* det hadde blitt litt snodig, ja, med masse tomme innlegg! ;-) 0 Siter
flisa Skrevet 27. februar 2006 Skrevet 27. februar 2006 Uff, du virker så vulgær ala cowboy Laila når en gammel dame som deg slenger dritt som en fjortiss... Det var meningen det 0 Siter
flisa Skrevet 27. februar 2006 Skrevet 27. februar 2006 Slengfitte. "...................................." fjortiss! :-) 0 Siter
flisa Skrevet 27. februar 2006 Skrevet 27. februar 2006 *he he* det hadde blitt litt snodig, ja, med masse tomme innlegg! ;-) ja, så godt å være stille sammen - kan lage en ny tråd! 0 Siter
morsan Skrevet 27. februar 2006 Skrevet 27. februar 2006 Slengfitte. "...................................." Du bør vurdere å bytte ut "sleng" med "slaske". Det blir liksom litt mer scwhung over det. 0 Siter
morsan Skrevet 27. februar 2006 Skrevet 27. februar 2006 ja, så godt å være stille sammen - kan lage en ny tråd! . . . . 0 Siter
Gjest KariKruskakli Skrevet 27. februar 2006 Skrevet 27. februar 2006 ja, så godt å være stille sammen - kan lage en ny tråd! *taus* 0 Siter
Gjest for anledningen Skrevet 27. februar 2006 Skrevet 27. februar 2006 fjortiss! :-) Hvorfor er det da bare JEG som webbis rakker ned på? Det er da vitterlig dere andre som oppfører dere dårlig her inne, men JEG er jo ikke bestis med webbis da.... 0 Siter
Gjest sinnicka Skrevet 27. februar 2006 Skrevet 27. februar 2006 Heh-heh *Gjesp* Hvem i all verden er du, forresten? Var det deg som ikke tålte at jeg påpekte at det du sa ikke hang på greip, hvorpå du begynte å slenge med leppa, og deretter ikke tålte å få svar på tiltale? Jo, jeg tror jeg husker deg nå. Kondolerer :-) "......................................" Hi-Hi...der har vi lille plossakken i et nøtteskall. 0 Siter
morsan Skrevet 27. februar 2006 Skrevet 27. februar 2006 Hvorfor er det da bare JEG som webbis rakker ned på? Det er da vitterlig dere andre som oppfører dere dårlig her inne, men JEG er jo ikke bestis med webbis da.... Ps: det er ikke fordi webbis er "bestis" med dem, men fordi webbis forstår at de bare tuller med hverandre. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.