Gå til innhold

Favoritt barnesang

Anbefalte innlegg

Gjest hoppsannsa

En tiger er for diger,

og en flodhest er for brei.

En mus er altfor liten,

og en love æ'kke greit!!

Vi ha'kke nok vann til å kjøpe oss en SEEEEEL!!!

Da vet jeg hva vi gjør... VI kjøper en KAMEL!!!!!

Jeg sitter her og rir på kamelen Klara,

da må vi jo være omtrent midt i Sahara!

Oaka, oaoaoka oa,

oaka, oaoa ai ai aI AI!!

Jaaa!!

Den er sååå gøyal!! treåringen står og gauler med av full hals, og naboene må nok tro vi er sprø, for vi synger ikke så vakkert noen av oss, men gøy har vi det. Tiger er for diger sangen er såååå bra!!!

Fortsetter under...

Melodien er jeg nok ikke helt kompetent til å vurdere ;-)

Teksten er stort sett riktig, med noen små sjarmerende "skjønnhetsfeil" innimellom ;-)

Men du har rett i at hun er en racer til å prate. Jeg blir til tider superimponert sjøl...

Hun prater i lange setninger, men de er selvsagt ikke alltid helt riktige. Jeg kom hjem med en nyinnkjøpt pysj til henne en dag og da kom hun med denne tiraden: "Åh, mamma, dinna pysjen vil ej ha på mej når ej ska legge mej i kveld!" Da dånte jeg nesten ;-)

Utrolig!

DU må skrive ned noe av det hun sier. Jeg var så flink med eldstemann - og det er jo så moro å lese hva han sa i 2-3 års alderen!

Tenkte ikke på at du kanskje har litt trøbbel med å høre melodien :-)

Utrolig!

DU må skrive ned noe av det hun sier. Jeg var så flink med eldstemann - og det er jo så moro å lese hva han sa i 2-3 års alderen!

Tenkte ikke på at du kanskje har litt trøbbel med å høre melodien :-)

Huff, ja...Det å skrive ned er min dårlige samvittighet. Jeg blir bare treigere for hvert barm som popper ut ;-)

Jeg har filma litt da. Problemet er at hun liker så godt å gjøre seg til på film, så da gidder hun ikke å prate noe særlig *hehe*

En tiger er for diger,

og en flodhest er for brei.

En mus er altfor liten,

og en love æ'kke greit!!

Vi ha'kke nok vann til å kjøpe oss en SEEEEEL!!!

Da vet jeg hva vi gjør... VI kjøper en KAMEL!!!!!

Jeg sitter her og rir på kamelen Klara,

da må vi jo være omtrent midt i Sahara!

Oaka, oaoaoka oa,

oaka, oaoa ai ai aI AI!!

melodi?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...