Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei har vel svart deg før tror jeg, vi bor i Hardanger og har hatt vår søknad hos bufetat vest 4 uker nå.Egenfødt datter 5 år. ikke mange av oss søkere på Sør Afrika her.tror jeg da, det er mange på kina og colombia har jeg inntrykk av.

Gjest evelina25

Hei har vel svart deg før tror jeg, vi bor i Hardanger og har hatt vår søknad hos bufetat vest 4 uker nå.Egenfødt datter 5 år. ikke mange av oss søkere på Sør Afrika her.tror jeg da, det er mange på kina og colombia har jeg inntrykk av.

Hei vi skal adoptere fra SA og papirene våre er hos bufetat reg nord... Der har de vært i ca 1 uke

Hei vi skal adoptere fra SA og papirene våre er hos bufetat reg nord... Der har de vært i ca 1 uke

Vi er her!!! Vi går hver dag nå og venter på godkjenning fra BUFETAT vest. De har jo selvsagt fått økt behandlingstid mens vår søknad er inne, men nå håper vi den kommer snart!

Vi håper å snart få hente nr. 2 fra Sør Afrika. Vi gleder oss veldig.

PS! Sør Afrika foreningen anbefales, ta kontakt med VB for mer informasjon.

Gjest sa-mamma

Vi er her!!! Vi går hver dag nå og venter på godkjenning fra BUFETAT vest. De har jo selvsagt fått økt behandlingstid mens vår søknad er inne, men nå håper vi den kommer snart!

Her er vi også=) Vi håper også å hente nr 2.BV jobber med saken vår,men det går sakte.............Vi tilhører reg Nord.

spennende tid

Her er vi også=) Vi håper også å hente nr 2.BV jobber med saken vår,men det går sakte.............Vi tilhører reg Nord.

Vi venter også på godkjenning for nr.2 fra SA. Har hatt papira i reg.Vest en god måned. Har en gutt som nermer seg 2 år. Hjelp som tiden flyr....

Annonse

Flott at det er flere her, har noen spørsmål vi ang,profilen som skal sendes med og brev til "mor". hva skriver dere til mor og hvor mye forteller dere om dere selv, har begynt litt men ikke enkelt, vil jo gjøre det best mulig og ikke såre "mor" på noen måte, det er vanskelig nok for henne. veldig spente

Flott at det er flere her, har noen spørsmål vi ang,profilen som skal sendes med og brev til "mor". hva skriver dere til mor og hvor mye forteller dere om dere selv, har begynt litt men ikke enkelt, vil jo gjøre det best mulig og ikke såre "mor" på noen måte, det er vanskelig nok for henne. veldig spente

Hei safrika! Vi og sliter litt med dette.... Har fått et brev fra VB om bildepresentasjonen, men vet ikke hvordan vi skal formulere brevet til Mor. Lykke til!

Takk for tipset! Tror vi venter til vi er godkjente... :o) Det blir vel treff i Oslo i sommer? Kanskje vi blir med da?

Hei safrika! Vi og sliter litt med dette.... Har fått et brev fra VB om bildepresentasjonen, men vet ikke hvordan vi skal formulere brevet til Mor. Lykke til!

har fått det brevet vi også, men ikke enkelt dette.har begynt så vidt men vi bruker lang tid på dette og så er det sikkert 2 mnd til vi får endelig godkjenning.men vi tar imot tips med åpne armer.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...