Gå til innhold

kan jeg ha blitt beskyldt?

Gjest sitter som et spørsmålstegn

Anbefalte innlegg

Gjest sitter som et spørsmålstegn
Skrevet

Vi var på besøk hos et vennepar for 1 1/2 måned siden. Vårt barn og deres barn hopper i trappen. Jeg sier til dem at de må være forsiktig. Like etter holder det andre barnet på å falle bakover. Jeg får stoppet han med hånden min akurat i tide (på hans bak). Deretter begynner han å hylskrike. Han går til moren. Jeg hører gjennom veggen at han sier noe om klaps og bak eller noe mens han griner. Jeg hører bare enkeltord.

Før hadde vi kontakt nesten hver helg der vi fant på ting. Nå spør de aldri lenger. Jeg har spurt et par ganger. Min mann spurte en gang. Da var de med på å finne på noe. Da virket det som om alt var helt ok.

Synes det er litt ekkelt hvis ungen har kommet med feil versjon til foreldrene. Problemet er jo at jeg ikke hørt ordrett hva han sa, men han reagerte voldsomt da det skjedde.

Jeg kan liksom ikke komme nå og nevne det.

Videoannonse
Annonse
Gjest tror jeg ikke
Skrevet

Jeg tror ikke oppegående normale mennesker vil tro på et lite barn som sier at du slo det (les:med vilje) umotivert i trappen.

Men det er jo merkelig at de ikke kom og spurte deg om hva som skjedde når du var tilstede når han begynte å gråte.

Jeg ville tatt opp kontakten, og samtidig spurt om alt gikk bra med ham som falt i trappen (som du stoppet i fallet).

Inviter dem hjem til dere, be dem si en dag som passer.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...