Gjest Randi82_ Skrevet 27. februar 2006 Del Skrevet 27. februar 2006 Hei! Har endelig overkommet min angst for treningstudio,eller ihvertfall litt.har tidligere gått turer,1 time hver dag 5 dager i uken. Trener først og fremst fordi jeg plages med depresjoner samt har i flere år hatt problemer med selvbildet mitt.Men selvfølgelig er jo også poenget å være slank og bli strammere. Føler meg utrolig mye bedre de dagene jeg trener,selv om enkelte dager kan være tunge og komme seg avgårde.. jeg er normalvektig,har en BMI på rundt 22. Min trening ser slik ut nå: ca 30 min på tredemølle,med opphold etter 15 min med romaskin,ca 2000 meter.samt mageøvelser i ca 5-10 min.situps 10 * 4.så ca 15 min til på mølle, deretter sykler jeg i 15-20 minutter på ergometersykkel. dette gjør jeg 3-4 dager i uken. hva trener jeg med disse øvelsene egentlig?er dette "riktig trening"? Blir litt stressa av alt snakket om at man må trene riktig og man skal trene ditt og datt..vet jo ikke hva som er rett.. Håper noen gidder å svare=) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Beefcake Skrevet 6. mars 2006 Del Skrevet 6. mars 2006 Løping og situps er en god start på en ny figur det. Det er viktig å forstå at situps skal gjøres riktig, og det finnes flere øvelser som må gjøres for å trene hele magen. Snakk gjerne med noen som jobber på treningsstuioet om mageøvelser så vil de sikkert vise deg Sykling er også fint.. Svømming er kanskje det optimale om du liker å drive med det. Da snakker jeg trimsvømming.. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.