Gå til innhold

Riktig trening?


Gjest Randi82_

Anbefalte innlegg

Gjest Randi82_

Hei!

Har endelig overkommet min angst for treningstudio,eller ihvertfall litt.har tidligere gått turer,1 time hver dag 5 dager i uken.

Trener først og fremst fordi jeg plages med depresjoner samt har i flere år hatt problemer med selvbildet mitt.Men selvfølgelig er jo også poenget å være slank og bli strammere.

Føler meg utrolig mye bedre de dagene jeg trener,selv om enkelte dager kan være tunge og komme seg avgårde..

jeg er normalvektig,har en BMI på rundt 22.

Min trening ser slik ut nå:

ca 30 min på tredemølle,med opphold etter 15 min med romaskin,ca 2000 meter.samt mageøvelser i ca 5-10 min.situps 10 * 4.så ca 15 min til på mølle,

deretter sykler jeg i 15-20 minutter på ergometersykkel.

dette gjør jeg 3-4 dager i uken.

hva trener jeg med disse øvelsene egentlig?er dette "riktig trening"?

Blir litt stressa av alt snakket om at man må trene riktig og man skal trene ditt og datt..vet jo ikke hva som er rett..:)

Håper noen gidder å svare=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Beefcake

Løping og situps er en god start på en ny figur det. Det er viktig å forstå at situps skal gjøres riktig, og det finnes flere øvelser som må gjøres for å trene hele magen. Snakk gjerne med noen som jobber på treningsstuioet om mageøvelser så vil de sikkert vise deg :) Sykling er også fint.. Svømming er kanskje det optimale om du liker å drive med det. Da snakker jeg trimsvømming..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...