Gå til innhold

Hun river av seg håret!

Anbefalte innlegg

Jeg har snakket med henne om det og sagt at hun ikke må rive av seg håret. "Jeg gjør da ikke det!" sier hun og vips! så er neven oppe i håret igjen...

Ser ut som en mani på linje med å bite negler.

Akkurat sånn ser jeg det også. :-) Og jeg har bitt negler i alle år også. Hår-rivingen har jeg sluttet med.

Nå prøver jeg å venne mine barn av med å bite negler. Fånyttes....

Men det KAN jo kanskje hjelpe med litt kortere hår, ikke så lett at det bare deiser ned i hånda, liksom. På en annen side kan det hjelpe med lengre hår, og alltid ha det oppsatt, så det ikke henger der og frister. :-)

Jeg var forresten ganske ram til å spise på håret også.

Og jeg har vokst opp til å bli et velfungerende menneske likevel. :-)

Fortsetter under...

Akkurat sånn ser jeg det også. :-) Og jeg har bitt negler i alle år også. Hår-rivingen har jeg sluttet med.

Nå prøver jeg å venne mine barn av med å bite negler. Fånyttes....

Men det KAN jo kanskje hjelpe med litt kortere hår, ikke så lett at det bare deiser ned i hånda, liksom. På en annen side kan det hjelpe med lengre hår, og alltid ha det oppsatt, så det ikke henger der og frister. :-)

Jeg var forresten ganske ram til å spise på håret også.

Og jeg har vokst opp til å bli et velfungerende menneske likevel. :-)

Lengre hår er overhode ikke aktuellt - det blir bare fjonete, flisete og stygt.

Nå er hun klippet, ganske kort, men ikke helt guttesveis og - bank i bordet! - hendeme ligger i fanget mens hun ser barne-tv!!!!

Heisann! Hvordan går det med jenta di? Har hun sluttet å rive av seg håret? Kanskje frisøren hadde noen gode tips til deg?

Håper det ordner seg:)

I går kveld satt hun med hendene pent i fanget mens hun så tv! :o))) Jeg tok henne en gang i å skulle til å tvinne, men hun sluttet da jeg påpekte det.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...