Gå til innhold

Hvilken mor er på jordet?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 73
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• morsan

7

• waxo

5

• kizmiaz

3

• Klara Q

3

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Men babyens mor kunne jo ha fjernet babyen før luggingen, eller snakket til 3-åringen, og 3-åringens mor kunne ha bedt 3-åringen om å fjerne seg.

Joda, men sånt er da ikke til å forutse. Med mindre man har en baby som lugger ALLE. Jeg synes ikke noen av mødrene er på jordet.

Gjest DU er på jordet

Men babyens mor kunne jo ha fjernet babyen før luggingen, eller snakket til 3-åringen, og 3-åringens mor kunne ha bedt 3-åringen om å fjerne seg.

Nei vet du hva !

Her er du på jordet som lager en sak av ingenting.

En tre-åring har ikke vondt av å bli lugget, en baby kan lugge, samme om den ligger på gulvet eller på fanget.

Annonse

Gjest lavinda

Nei vet du hva !

Her er du på jordet som lager en sak av ingenting.

En tre-åring har ikke vondt av å bli lugget, en baby kan lugge, samme om den ligger på gulvet eller på fanget.

Den andres mor så så innmari stygt på meg etterpå nemlig, som om det hele var MIN skyld!

Jeg er enig i at dette ikke er en stor sak.

Gjest Ulvinnen Lurulf

Jeg er også mor, men er helt enig med deg. Det er ikke alle mødre som har krisemaksimering som hobby (rent bortsett fra når det kommer til snø og måking da).

:)

Når det gjelder snø og måking, så mener jeg at mødre er i sin fulle rett til å krismaksimere!

*Titter ut på snøen som fortsatt laver ned*

Uavhengig av hvilket barn som var mitt, ville jeg nok sagt noe sånn som "hadde jeg vært deg ville jeg passet håret mitt så ikke babyen får tak i det".

Hvis skaden allerede var skjedd ville jeg sikkert ha sagt noe om at sånn kan skje med små babyer, de skjønner ikke at det gjør vondt.

Eller noe i den duren.

Hilsen

Annonse

Kos deg med den trimmen, og kom gjerne hit og måk hos meg etterpå :-)

Ja, hadde du vært naboen min skulle jeg jammen gjort det :-)

Er helt alene her i min lille snødekte grend, og kan ikke reise så langt fra barna.

Skal måke for min mor og far, de er nemlig i Kenya og slikker sol, mens jeg må ta snøen deres :-)

Hilsen

Gjest Ulvinnen Lurulf

Ja, hadde du vært naboen min skulle jeg jammen gjort det :-)

Er helt alene her i min lille snødekte grend, og kan ikke reise så langt fra barna.

Skal måke for min mor og far, de er nemlig i Kenya og slikker sol, mens jeg må ta snøen deres :-)

Hilsen

Så snill du er!

Jeg får appelere til noen andre så lenge, det hjelper å ha barn som vokser til :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...