Gå til innhold

Overgang fra morsmelk til MME

Anbefalte innlegg

Poden på snart 9 mnd spiser bra med grøt og annen mat,og drikker morsmelk innimellom og ved siden av måltidene. Lite melk igjen (flate pupper!), men det virker som han er fornøyd. Får en sup eller to om natta også, da drikker han lenge.

Har prøvd å gi ham MME på flaske, men ikke poulært!

Han tar flaske ellers hvis det er morsmelk på den og han er tørst/sulten.

Får han tilstrekkelig drikke via morsmelken, tro ? Eller er det vanlig å gi babyer på hans alder MME i tillegg?

Hvis det blir slutt på mormelken snart, må babyen ha MME som tillegg da ? Hva hvis han ikke liker det overhodet.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/220518-overgang-fra-morsmelk-til-mme/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg tror han får nok hos deg. Husk at babyer i den alderen max skal ha 5-6 dl melk i døgnet, inkl den melka som er i grøten. Får babyen din 3 grøtmåltider i døgnet er du jo oppe i minst 3 dl bare der!

Jeg har ikke gitt mine to eldste mme,når de var i den alderen og har ingen planer om å gi det til minstemann heller.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...