Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Poden (2 1/2) velta glasset med eplejuice ved middagen isted, utover bordet, hele seg, gulvet, stolen, han tråkket i det så sokkene ble våte..... Attpå til klasket han rundt på parketten over hele huset med de klisne sokkene sine, for jeg måtte ta babyen før jeg rakk å ta meg av ham.

Når vi går på gulvet er det bare *scjuvusj, schvusj, klistre *

Jeg tok det pent utad overfor ham, behersket meg, det var jo et uhell, sånt skjer og mine unger er kjempeflinke til å være rolige ved bordet. Men jeg hadde advart ham på forhånd, sitt rolig, så ikke glasset velter....Men inni meg, f...hvor irritert jeg er!!

Dere, blir dere sinte for sånt ?

Jeg har ikke en engels tålmodighet, det er sikkert.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/220561-huff-blir-s%C3%A5-sint/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Det kan ulme i meg litt av og til, for selv om det er deres uhell er det som regel jeg som må tørke opp. De ser jo på meg at jeg ikke akkurat applauderer, men jeg kjefter sjeldent pga det.

Da ene min var 2 år klasket hun noen egg på kjøkkengulvet og "gikk skøyter" på sin egenproduserte bane etterpå.. Da så jeg humoren i det - heldigvis :-)

Det er derfor jeg serverer vann...

Om jeg har gitt ørten beskjeder og de velter et glass fordi de velger å turne ved bordet synes jeg det er berettiget å bli sint. Men uhell har jeg generelt stor tåleranse for. Ekstremsport og vandalisme derimot...

Jeg er meget bestemt på prosedyren etter at man har sølt, og jeg ville blitt sint om en på 2 1/2 dasset rundt med sølesokker om jeg hadde gikk han/henne beskje om å sitte i ro til jeg fikk ordnet opp.

mvh

Det er normalt å bli sinna. Særlig pga unødvendig kliss, når man ikke liker å vaske gulv. Sånn som meg :/

Jeg blir passe oppgitt over vår største. Han er en klissete unge.

*Mistenksom* Er det denne klissete ungen du har øremerket for min lille frøken? Hun er forøvrig en skikkelig sølekopp selv så det blir vel litt av et par! ;o)

Gjest Flystripa

*Mistenksom* Er det denne klissete ungen du har øremerket for min lille frøken? Hun er forøvrig en skikkelig sølekopp selv så det blir vel litt av et par! ;o)

Hehe, det er nok han, det ja! Det er f.eks _ytterst få_ gensere lillebror kan arve etter storbror. De er nemlig "ihjelvaska" før han vokser i fra dem, pga flekker og søl som ikke går bort.

Minsten kan kunsten, han også. Men han er ikke i nærheten av å være like god som størstemann ;o)

De blir en velstelt par! Alltid ren i to minutter ad gangen!

Hehe, det er nok han, det ja! Det er f.eks _ytterst få_ gensere lillebror kan arve etter storbror. De er nemlig "ihjelvaska" før han vokser i fra dem, pga flekker og søl som ikke går bort.

Minsten kan kunsten, han også. Men han er ikke i nærheten av å være like god som størstemann ;o)

De blir en velstelt par! Alltid ren i to minutter ad gangen!

Når jeg tar ned rent tøy fra stativet på vaskerommet er det 2 bukser og 3 gensere fra poden og 7 gensere og 5 bukser fra henne, fra samme tidsrom! Og jeg kødder ikke!

Hans ulltøy er helt og pent, hennes er fullt av flekker som ikke går av, hull og slitasje! Hvordan er det mulig!?

Annonse

Gjest Flystripa

Når jeg tar ned rent tøy fra stativet på vaskerommet er det 2 bukser og 3 gensere fra poden og 7 gensere og 5 bukser fra henne, fra samme tidsrom! Og jeg kødder ikke!

Hans ulltøy er helt og pent, hennes er fullt av flekker som ikke går av, hull og slitasje! Hvordan er det mulig!?

Aner ikke - men sånn er det her i gården, også!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...