Gå til innhold

Pers hotell på GOL

Anbefalte innlegg

Gjest Frustrert frue

Vært der med små barn?

Vi skal dit snart og jeg lurer på hva man gjør utenom å bade?? Kan jo ikke bade hele kvelden heller...

Barna er 7 og 8 år. Er det opplagg for barn, lekerom ev?

Har ikke vært på hotellferie med barna før, så jeg er litt redd for at det blir sånn at vi må legge oss kl 22 sammen med barna liksom??

Kan de være alene på rommet etter at de har sovnet når de er 7 og 8 år? Ville du gjort det? Så kunne vi kanskje gjort noe annet?? Er det forressten noe annet enn å gjøre enn å sitte i baren?

Hvordan pleier dere å legge opp kveldene på hotell?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/220562-pers-hotell-p%C3%A5-gol/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Shira12

Vi har vært der, da var gutten vår 3 år da, så han måte jo passes på uansett.

Men det var ett lekerom der, det hang en lapp om at i høysesong var det betjent lekerom noen timer, om det er enda vet jeg ikke.

Det var også ett barnediskotek der, musikk med fart i, alkoholefrie drinker o.l

Det andre du lurer på kan jeg dessverre ikke svare deg på, da guttungen mine ikke er like gammel som dine barn :o)

God tur da!

Gjest collett

Ikke så mye annet å ta seg til der, nei.... Lekerom er det, men det er ikke så mye å skryte av. Nede i en kjeller, så det er ikke så lett å holde øye med barna samtidig som man f.eks sitter i salongen. Men ungene er kanskje så store at de kan løpe opp og ned på egenhånd.

Ellers ikke så mye spennende på Gol. Så dere får basere dere på fine turer på dagtid og så sitte i baren eller på rommet om kveldene.

Dette hørtes kanskje litt negativt ut, men oppholdet kan selvfølgelig bli fint. Dere må bare ikke ha så store forventninger til diverse aktiviteter.

Det er opplegg i feriene (trylleshow o.l.), men ikke i vanlige helger. Barnedisko er det kanskje hver helg.

Lekerommet er mest video og dataspill for såpass store barn. Og dette er i den delen som er betjent, altså er det innelåst når det ikke er noen tilstede. Men lekerommet fungerer bra som kontaktsted med andre barn om ettermiddagene.

Det er bowling og noen automater i kjelleren, i tillegg til bassenget.

Annonse

Gjest tidl. resepsjonist

Jeg har jobbet i resepsjonen på hotell (ikke langt fra Pers) "i mitt tidligere liv", de fleste barnefamilier brukte oss i resepsjonen som barnevakter. Alderen på barna var gjerne fra ca 1 - 5 år.

De la av telefonrøret på rommet, informerte oss hvor de befant seg på hotellet, så lyttet vi etter barna med jevne mellomrom, de aller fleste sov hele kvelden, var det noen som våknet, fant vi foreldrene fort, enten at vi ringte de på mobilen, eller vi gikk å hentet de.

Går veldig bra det.

Å dra på hotellferie for å sitte på rommet på kveldene er kanskje ikke så morsomt.

Nå er dine 7 og 8 år (var det vel ?), og kan sikkert være med dere der hvor dere oppholder dere utover kvelden. Masse barn som er i danserestauranten sammen med foreldrene.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...