Lillemus Skrevet 28. februar 2006 Skrevet 28. februar 2006 Karina er fint. Liker også Karine =) *Hehe* I Trøndelag blir det fort Karrrrrine vet du. *Grøss* 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 28. februar 2006 Skrevet 28. februar 2006 *Hehe* I Trøndelag blir det fort Karrrrrine vet du. *Grøss* Hadde en lærer en gang som het Karrriinee.. Hun var så skjønn atte 0 Siter
Gjest togli Skrevet 28. februar 2006 Skrevet 28. februar 2006 Det minner meg litt for mye om ei fæl jente fra barndommen desverre. Liker overhodet ikke navnet. Har du vokst opp på samme sted som meg kanskje? ;-) 0 Siter
Velouria Skrevet 1. mars 2006 Skrevet 1. mars 2006 Bare dårlige assosiasjoner med det navnet desverre. En slem jente og en teit bil 0 Siter
puttelull Skrevet 1. mars 2006 Skrevet 1. mars 2006 Da tenker jeg automatisk på min første kjærlighet, nemlig islandshesten Carina! Ikke akkurat noe navn jeg ville valgt til en unge, nei....;-( 0 Siter
Gjest abrahamsen Skrevet 1. mars 2006 Skrevet 1. mars 2006 Har du vokst opp på samme sted som meg kanskje? ;-) Hehe, kanskje det? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.