Gå til innhold

oppsøke lege ved vanlig influensa?

Anbefalte innlegg

Gjest uerfaren mht sykdom

Poden på fem er nesten aldri syk, så er jeg er rett og slett litt uerfaren...

Nå har han vært syk (influensa, hoste, slapp, feber, kvalme, ikke matlyst osv) siden natt til søndag. I perioder er ham ganske OK, men så stiger feberen plutselig til over 40 grader. Febernedsettende hjelper godt, får temperaturen ned til 38 - 38,5 grader. Periodevis er han slapp og litt sløv. Han sover sammen med meg om natta, siden feberen øker så plutselig vil jeg ha kontroll.

Ville dere kontaktet lege? Evt. når?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/220600-opps%C3%B8ke-lege-ved-vanlig-influensa/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det høres ut som han har den virus influensaen som vi også har hatt i flere uker (barn etter barn). Jeg synes at hvis du er urolig så tar du en tlf til lege el legevakt. Så har du kyndige folk som kan hjelpe deg å vurdere. God bedring. Mine ble bedre fra dag 4..

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...