Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Nok en gang hysteriske foreldre.

For mange år siden i en drabantby ble det laget en snømann på tunet. Kunstnerne var 8-10 jenter og gutter i 10-12 års alder. Snømannen ble så høy at det ikke var mulig å få plassert den digre gulroten i ansiktet som nese. Dermed fant en av ungene ut at de skulle lage tiss på den i stedet. Som sagt så gjort.

En mamma til noen av disse ungene kikket ut av vinduet og fikk se snømannen med kjempestor tiss.

En skokk latterkvalte unger. Noen voksne som gikk forbi stoppet, inkludert meg, og flirte.

Mammaen kom fykende ut med flagrende gevanter og beslagla tissen! Hun føyk inn igjen mens latterbrølene ljomet.

Jeg lurer på om hun i det hele tatt tenkte?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/220718-sn%C3%B8mannen-med-nesa-feil-sted/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Holdt på å si: Hvem har IKKE laget en snømann med "nesa" på feil sted?

kke noe å ta på vei for i det hele tatt. Overmåtelig bluferdig mamma, det der :-)

Umåtelig lynkjapp reaksjon på den mammaen, lurer på om hun angret etterpå?

Noe av det mest komiske jeg har sett.

Annonse

haha, du er heldig som så det. Hadde nok ledd så jeg tissa på meg, er jeg redd ;)

Dama hadde sikkert streng puritansk oppdragelse. En sånn skikkelig tyrkisk matrone med flagrende gevanter, en menneskelig stridsvogn, og i en vanvittig fart.

Jeg hørte om ei dame som under 2. VK var ca 15 år. Den gangen gikk flyalarmen og senere "faren over". Mora sa "Gudskjelov, nå er faren over!", jentungen sa "..og moren under!" dermed ble hun sekundet etter slått hardt i ansiktet av moren. Faren lurte på hvorfor mora slo jentungen, og da han fikk høre hva jenta hadde sagt, så fikk hun innestraff i en uke. Høy grad av puritanisme får man si.

Annonse

hehe... må ha sett helt sinnsykt morsomt ut.. ;)

Jeg ble nylig fortalt om noen barnehagebarn som lagde en snødame! Og denne måtte selvsagt ha pupper! Barna insisterte på det, og den mannlige assistenten fulgte selvsagt opp barnas initiativ og hjalp til med utformingen... Litt etterpå kom min venn bort for å se på kunstverket, og fikk se de små 4-5åringene stå rundt "mammaen" og sutte på puppen... "De var jo BABYER!" De fikk seg en skikkelig god latter.

Tør ikke tenke på hvordan det skulle utviklet seg om de hadde insistert på en mannlig snømann i samme slengen...!! Godt de var langt ute på et jorde, utenfor puritanske og feiltolkende blikk... ;)

hehe... må ha sett helt sinnsykt morsomt ut.. ;)

Jeg ble nylig fortalt om noen barnehagebarn som lagde en snødame! Og denne måtte selvsagt ha pupper! Barna insisterte på det, og den mannlige assistenten fulgte selvsagt opp barnas initiativ og hjalp til med utformingen... Litt etterpå kom min venn bort for å se på kunstverket, og fikk se de små 4-5åringene stå rundt "mammaen" og sutte på puppen... "De var jo BABYER!" De fikk seg en skikkelig god latter.

Tør ikke tenke på hvordan det skulle utviklet seg om de hadde insistert på en mannlig snømann i samme slengen...!! Godt de var langt ute på et jorde, utenfor puritanske og feiltolkende blikk... ;)

Noen litt større unger på kunst og håndverk laget en snødame på alle fire pluss en snømann foran og en bak. Før de andre kom på skolen. Det gikk 3 timer før offiselt utsendte raserte kunstverket.

Noen litt større unger på kunst og håndverk laget en snødame på alle fire pluss en snømann foran og en bak. Før de andre kom på skolen. Det gikk 3 timer før offiselt utsendte raserte kunstverket.

hahahaha!! Ja, skjønner dem godt jeg - fysj, slik kunst vil ikke vi pripne nordmenn ha!! ;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...