KaVa Skrevet 1. mars 2006 Del Skrevet 1. mars 2006 Driver å planlegge nytt kjøkken, og innser jo at det er en stor investering som vi skal leve med i _mange_ år. Derfor spør jeg dere, o'gurumødre på forumet ;-): Hvilket kjøkkenmerke har dere? Er dere fornøyde? har dere noen smarte løsninger dere er spesielt fornøyd med? Har dere kjøkkenøy - hva er bra/dårlig med en sådan? Hvilken farge har dere? (vil ikke ha hvit eller knallrød, ellers åpen for det meste) - og hva anbefaler dere? Hvordan er kvaliteten på kjøkkenet deres? mvh 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/220721-helt-utenom-tema-kj%C3%B8kken/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
caprice Skrevet 1. mars 2006 Del Skrevet 1. mars 2006 Hvilket kjøkkenmerke har dere? Er dere fornøyde? *Norema XJa har dere noen smarte løsninger dere er spesielt fornøyd med? *Vi har en smal tarm av et kjøkken, men det er ikke plass til noe annet. Vi har dog spisestuen rett utenfor, så det er nesten som en forlengelse av kjøkkenet - ikke plass til å spise på selve kjøkkenet, som er helt greit for meg. Er veldig glad i det uttrekkbare strykebrettet, som gjør det til mindre tiltak å stryke en liten sak eller to. Ellers har jeg en marmorplate ved siden av komfyren. Veldig grei å sette varme ting på når det ikke skal stå på plata lengre - spesielt når du lager mange ting samtidig. Har dere kjøkkenøy - hva er bra/dårlig med en sådan? *ikke plass hos oss Hvilken farge har dere? (vil ikke ha hvit eller knallrød, ellers åpen for det meste) - og hva anbefaler dere? *Vi har lys eik. Blir aldri direkte umoderne etter min mening. Har hatt det siden 1999. Evt skitt, merker og flekker synes nesten ikke, så det er veldig greit sånn. Skulle det gå et hakk eller merke i en kant synes det ikke sllik det gjør på malte flater. Hvordan er kvaliteten på kjøkkenet deres *Bra!!! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/220721-helt-utenom-tema-kj%C3%B8kken/#findComment-1642770 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mom33 Skrevet 1. mars 2006 Del Skrevet 1. mars 2006 "Hvilket kjøkkenmerke har dere?" Møbelkjøkken. "Er dere fornøyde?" Kjempefornøyd! "har dere noen smarte løsninger dere er spesielt fornøyd med?" Liftskap for kjøkkenmaskin og foodprosessor. Avfallskvern. Ekstra høy oppvaskmaskin. Induksjonsovn. Corean benkeplate. Skap til tak. En hel seksjon med glassdører, mer som et "framskap" der vi har fine glass og finservicet. Integrert strykebrett. "Har dere kjøkkenøy - hva er bra/dårlig med en sådan?" Vi vurderte det, men valgte det bort. Det tar mye plass, og gir mye gåing og bæring av varme ting til benken/oppvaskkummen og slikt. Det er stilig på bilder, men jeg tror ikke det er så praktisk i bruk. "Hvilken farge har dere? (vil ikke ha hvit eller knallrød, ellers åpen for det meste) - og hva anbefaler dere?" Vi har bjørk heltre. Valgte en "fargeløs" innredning, for vi tenkte som dere - dette skal vare i mange, mange år og må derfor være tidløst. Vi har svarte "hvitevarer", svarte fliser over benk (med innslag av lyse i bjørkefarge) og svarte benker. "Hvordan er kvaliteten på kjøkkenet deres?" Kjempebra. Du spurte ikke om størrelse og pris, så det unnlater jeg å skrive... :-) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/220721-helt-utenom-tema-kj%C3%B8kken/#findComment-1642804 Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaVa Skrevet 1. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2006 "Hvilket kjøkkenmerke har dere?" Møbelkjøkken. "Er dere fornøyde?" Kjempefornøyd! "har dere noen smarte løsninger dere er spesielt fornøyd med?" Liftskap for kjøkkenmaskin og foodprosessor. Avfallskvern. Ekstra høy oppvaskmaskin. Induksjonsovn. Corean benkeplate. Skap til tak. En hel seksjon med glassdører, mer som et "framskap" der vi har fine glass og finservicet. Integrert strykebrett. "Har dere kjøkkenøy - hva er bra/dårlig med en sådan?" Vi vurderte det, men valgte det bort. Det tar mye plass, og gir mye gåing og bæring av varme ting til benken/oppvaskkummen og slikt. Det er stilig på bilder, men jeg tror ikke det er så praktisk i bruk. "Hvilken farge har dere? (vil ikke ha hvit eller knallrød, ellers åpen for det meste) - og hva anbefaler dere?" Vi har bjørk heltre. Valgte en "fargeløs" innredning, for vi tenkte som dere - dette skal vare i mange, mange år og må derfor være tidløst. Vi har svarte "hvitevarer", svarte fliser over benk (med innslag av lyse i bjørkefarge) og svarte benker. "Hvordan er kvaliteten på kjøkkenet deres?" Kjempebra. Du spurte ikke om størrelse og pris, så det unnlater jeg å skrive... :-) Prisen vil jeg helst ikke tenke på, nå i drømme/planleggingsfasen! :-) Takk for gode tips! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/220721-helt-utenom-tema-kj%C3%B8kken/#findComment-1642835 Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaVa Skrevet 1. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2006 Hvilket kjøkkenmerke har dere? Er dere fornøyde? *Norema XJa har dere noen smarte løsninger dere er spesielt fornøyd med? *Vi har en smal tarm av et kjøkken, men det er ikke plass til noe annet. Vi har dog spisestuen rett utenfor, så det er nesten som en forlengelse av kjøkkenet - ikke plass til å spise på selve kjøkkenet, som er helt greit for meg. Er veldig glad i det uttrekkbare strykebrettet, som gjør det til mindre tiltak å stryke en liten sak eller to. Ellers har jeg en marmorplate ved siden av komfyren. Veldig grei å sette varme ting på når det ikke skal stå på plata lengre - spesielt når du lager mange ting samtidig. Har dere kjøkkenøy - hva er bra/dårlig med en sådan? *ikke plass hos oss Hvilken farge har dere? (vil ikke ha hvit eller knallrød, ellers åpen for det meste) - og hva anbefaler dere? *Vi har lys eik. Blir aldri direkte umoderne etter min mening. Har hatt det siden 1999. Evt skitt, merker og flekker synes nesten ikke, så det er veldig greit sånn. Skulle det gå et hakk eller merke i en kant synes det ikke sllik det gjør på malte flater. Hvordan er kvaliteten på kjøkkenet deres *Bra!!! Takker for innspillene - vi vurderer også fronter i en eller annen tresort, og lys eik høres ut som midt i blinken: Ikke for lys, ikke for mørk. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/220721-helt-utenom-tema-kj%C3%B8kken/#findComment-1642837 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mom33 Skrevet 1. mars 2006 Del Skrevet 1. mars 2006 Prisen vil jeg helst ikke tenke på, nå i drømme/planleggingsfasen! :-) Takk for gode tips! Glemte en ting: Komfyr i høyskap! Helt genialt, særlig for dårlige rygger og småbarnsforeldre! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/220721-helt-utenom-tema-kj%C3%B8kken/#findComment-1642842 Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaVa Skrevet 1. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2006 Glemte en ting: Komfyr i høyskap! Helt genialt, særlig for dårlige rygger og småbarnsforeldre! komfyr i høyskap samt takhøgde skap er vel omtrent det eneste jeg er 100% sikker på at vi skal ha :-) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/220721-helt-utenom-tema-kj%C3%B8kken/#findComment-1642843 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lysrøret Skrevet 1. mars 2006 Del Skrevet 1. mars 2006 Jeg har kvik kjøkken. Det er en rimelig variant i folie. Med folie benkeplater i bøk. Etter 13 år er det litt slitt i kantene. Benkeplatene har vært veldig sterke. Jeg har ikke noen finurligheter på kjøkkenet mitt. Men det holder i massevis! Jeg er glad for at jeg ikke valgte et dyrt kjøkken. Fordi jeg nå kan om noen år med god samvittighet gå bort og kjøpe meg et nytt og moderne igjen. Smaken mitt har endret seg etter disse årene, derfor er det også greit at jeg kan bytte senere. Vurderer å bytte til et ikea kjøkken. Dermed har jeg fortsatt muligheten til å skifte en gang eller to til i min levetid.... Kvalitet som varer er vel ofte et annerkjent kjøkkenmerke av de store produsentene. Tror det viktigste er at du ser på din personlighet.Om du elsker å skifte til nye ting eller om du er av den typen som er fornøyd med tingenes tilstand i ørten år. Vil tilføye at hvis jeg hadde hatt plass på kjøkkenet mitt så hadde jeg prioritert en slik halvhøy benk som man kan sitte ved for å spise en brødskive i farta på høye barstoler. Synes det er vanvittig stilig. Også ville jeg hatt innebygd komfyr slik at jeg slapp å bøye meg..Ellers så er det greit synes jeg. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/220721-helt-utenom-tema-kj%C3%B8kken/#findComment-1642855 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Goliath Skrevet 1. mars 2006 Del Skrevet 1. mars 2006 Har nettopp investert i nytt kjøkken selv, så selv om du ber om tilbakemelding fra husmødre her, så skal du få et fra en mann også:-) Hvilket kjøkkenmerke har dere? Vi tegnet og designet kjøkkenet selv (hver minste detalj - intet som måtte være standard eller standardmål), og fikk det produsert i Latvia av en møbelsnekker der. Er dere fornøyde? Meget! har dere noen smarte løsninger dere er spesielt fornøyd med? Masse:-) Utformingen av glassene i overskapene, og vitrineskapene over kjøkkenvinduet. Eget hjørne for kaffetrakter, inklusive lite skap for kaffe/filter/sukker og annet kaffetilbehør. Barløsningen (som deler en ellers åpen kjøkkenløsning mot spisestuen) med åpne vinhyller, lukkede flaskehyller, andre egnede skap og skuffer for alt av "bartilbehør". Benkeplater rundt hele kjøkkenet praktisk inndelt til ulike oppgaver - f.eks en del med "grunne" underskap (40 cm) for mesteparten av alle elektriske kjøkkenmaskiner/brødrister/toaster etc, med tilhørende stikkontakter under overskap mm. Dimbare spottere under alle overskap og innerst i hjørnet på avtrekkshetta (hjørneløsning for komfyr og platetopp - i alt 14 spottere i underskap + 4 spottere i taket). Og en rekke andre detaljer i skap og skuffer med tanke på plassering, innhold etc. Til sammen 38 skuffer og skap, og kjøkkenet er ca 16 kvadratmeter stort. Har dere kjøkkenøy - hva er bra/dårlig med en sådan? Nei - valgte heller å ha benkeplater rundt hele kjøkkenet (minus åpningen inn ved siden av barløsningen, og der kjøleskapet står - naturlig nok:-) Hvilken farge har dere? (vil ikke ha hvit eller knallrød, ellers åpen for det meste) - og hva anbefaler dere? Bjørk natur i alle fronter. Sort granitt benkeplate, med sølvislett/-skimmer. Glatte fronter, men med liggende tre i over og underkant (7 cm høye) og stående tre i midtpartiet. 25 mm tykke skap og skuffefronter i heltre. Kjøleskap, micro og innebygd komfyr i rustfritt stål - det samme med alle håndtak. Innebygd oppvaskmaskin med front som for resten av kjøkkenet (bjørk). Hvordan er kvaliteten på kjøkkenet deres? Vi var litt spente, men ble meget positivt overrasket. Alt er lagd svært solid, og med meget godt kvalitet også på hengsler. Slipper du skuffene under 5 cm åpne, så går de igjen av seg selv. Møbelsnekkeren og en medhjelper kom selv (sammen med kjøkkenet) og monterte det. Monteringen tok 5 dager. Men det mest morsomme er å kunne designe hele kjøkkenet selv, akkurat som du vil ha det - og så få et kjøkken som ingen andre har. Og prisen.....? Tror du kan finne rimligere kjøkken på IKEA i samme størrelse, men kanskje ikke hvis du også skal betale for å få det montert....:-) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/220721-helt-utenom-tema-kj%C3%B8kken/#findComment-1642873 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mathildaa Skrevet 1. mars 2006 Del Skrevet 1. mars 2006 Vi har IKEA kjøkken og er kjempe fornøyd med det. Det er av samme kvlitet som andre kjøkken og billig er det også! Jeg har et par skuffeseksjoner, men neste gang skal jeg ha maange og i 80 cm bredde! Det blir nok IKEA kjøkken da også. Nå har vi det som kalles mellombrunt. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/220721-helt-utenom-tema-kj%C3%B8kken/#findComment-1642884 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest uten Skrevet 1. mars 2006 Del Skrevet 1. mars 2006 Pusset opp for et par år siden, har Bulthaupkjøkken. Rådyrt, men helt overlegen kvalitet og design. Generelle tips: * Komfyr i høyskap * Planlegg grundig hvor vask, oppvaskmaskin og kjøleskap er i forhold til hverandre og i forhold til sitteplass. * Flest mulig skuffer i stedet for skap (store skuffer til gryter/matvarer og alt mulig). * Sørg for plass i skap til servise dere bruker daglig i høyskapet ved siden av oppvaskmaskinen (gir behagelig ryddestilling). * Induksjonsplater (litt dyrt, men er genialt). * Man klarer seg gjerne med én stor vask. Man tenker ofte at man må ha to, men det er etter min mening helt unødvendig når man har oppvaskmaskin. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/220721-helt-utenom-tema-kj%C3%B8kken/#findComment-1642885 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GA Skrevet 1. mars 2006 Del Skrevet 1. mars 2006 Vi har Mørekjøkken, i lakkert bjørk. Kjempefornøyde med kjøkkenet, som vi pusset opp for 6 år siden. -ikke kjøkkenøy, men et stort kjøkkenbord og ganske romslig med skapplass. 20m2 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/220721-helt-utenom-tema-kj%C3%B8kken/#findComment-1642898 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sofie35 Skrevet 1. mars 2006 Del Skrevet 1. mars 2006 Jeg er i planleggingsfasen som deg. Vi skal bygge på kjøkkenet så jeg får stooor plass og gleder meg stort. Foreløpig så ser det ut til av vi velger et Ikea kjøkken(faktum vanilje). Vår også foreløpige plan er: En slags "kjøkkenøy" som deler av kjøkken/spiseplass(kjøkkenet blir i en hestesko hvorav ene delen er uten "vegg", en stor vask (slik at det er plass til å vaske f.eks. pinnekjøttkjelen, stekebrett o.l. uten å knote så altfor mye. Komfyren blir i hjørnet og jeg skal ha ihvertfall ett gassbluss og resten keramisk topp. Jeg skal ha minimalt med overskap (synes det er noe herk å stå å jobbe med overskap i "panna", skal heller ha noe hyller. Et stort vindu(har flott utsikt) over deler av arbeidsbenken. Og, så noe genialt..skal ha tallerkner i skuff. Jeg sliter med vonde skuldre og armer og tenker at jo mindre som må løftes "over skulderhøyde" jo bedre blir det for armene mine. Og, så tenker jeg på om jeg skal ha to stekovner eller om jeg skal ha en stor (80 cm). Nå skal det sies at jeg bruker kjøkkenet mitt MYE...deler av "arbeidsdagen" foregår der ifb. med produksjon av varer for salg. Og, så kommer drømmen da....benkeplate i stein....helt usansynlig dyrt, men kanskje jeg kan klare å få det ihvertfall på "øya". Forresten, har du sett at på Ikea.no så kan du gå inn å "bygge" ditt eget kjøkken og se hvordan det blir? Lykke til. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/220721-helt-utenom-tema-kj%C3%B8kken/#findComment-1642908 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest snekker andersen Skrevet 1. mars 2006 Del Skrevet 1. mars 2006 Jeg er i planleggingsfasen som deg. Vi skal bygge på kjøkkenet så jeg får stooor plass og gleder meg stort. Foreløpig så ser det ut til av vi velger et Ikea kjøkken(faktum vanilje). Vår også foreløpige plan er: En slags "kjøkkenøy" som deler av kjøkken/spiseplass(kjøkkenet blir i en hestesko hvorav ene delen er uten "vegg", en stor vask (slik at det er plass til å vaske f.eks. pinnekjøttkjelen, stekebrett o.l. uten å knote så altfor mye. Komfyren blir i hjørnet og jeg skal ha ihvertfall ett gassbluss og resten keramisk topp. Jeg skal ha minimalt med overskap (synes det er noe herk å stå å jobbe med overskap i "panna", skal heller ha noe hyller. Et stort vindu(har flott utsikt) over deler av arbeidsbenken. Og, så noe genialt..skal ha tallerkner i skuff. Jeg sliter med vonde skuldre og armer og tenker at jo mindre som må løftes "over skulderhøyde" jo bedre blir det for armene mine. Og, så tenker jeg på om jeg skal ha to stekovner eller om jeg skal ha en stor (80 cm). Nå skal det sies at jeg bruker kjøkkenet mitt MYE...deler av "arbeidsdagen" foregår der ifb. med produksjon av varer for salg. Og, så kommer drømmen da....benkeplate i stein....helt usansynlig dyrt, men kanskje jeg kan klare å få det ihvertfall på "øya". Forresten, har du sett at på Ikea.no så kan du gå inn å "bygge" ditt eget kjøkken og se hvordan det blir? Lykke til. Hvis du skal ha ståt vanilje må du bestille kjøkkenet før 15 august. Dette kjøkkenet går ut av produksjon til høsten. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/220721-helt-utenom-tema-kj%C3%B8kken/#findComment-1642979 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mom33 Skrevet 1. mars 2006 Del Skrevet 1. mars 2006 Jeg er i planleggingsfasen som deg. Vi skal bygge på kjøkkenet så jeg får stooor plass og gleder meg stort. Foreløpig så ser det ut til av vi velger et Ikea kjøkken(faktum vanilje). Vår også foreløpige plan er: En slags "kjøkkenøy" som deler av kjøkken/spiseplass(kjøkkenet blir i en hestesko hvorav ene delen er uten "vegg", en stor vask (slik at det er plass til å vaske f.eks. pinnekjøttkjelen, stekebrett o.l. uten å knote så altfor mye. Komfyren blir i hjørnet og jeg skal ha ihvertfall ett gassbluss og resten keramisk topp. Jeg skal ha minimalt med overskap (synes det er noe herk å stå å jobbe med overskap i "panna", skal heller ha noe hyller. Et stort vindu(har flott utsikt) over deler av arbeidsbenken. Og, så noe genialt..skal ha tallerkner i skuff. Jeg sliter med vonde skuldre og armer og tenker at jo mindre som må løftes "over skulderhøyde" jo bedre blir det for armene mine. Og, så tenker jeg på om jeg skal ha to stekovner eller om jeg skal ha en stor (80 cm). Nå skal det sies at jeg bruker kjøkkenet mitt MYE...deler av "arbeidsdagen" foregår der ifb. med produksjon av varer for salg. Og, så kommer drømmen da....benkeplate i stein....helt usansynlig dyrt, men kanskje jeg kan klare å få det ihvertfall på "øya". Forresten, har du sett at på Ikea.no så kan du gå inn å "bygge" ditt eget kjøkken og se hvordan det blir? Lykke til. Høres ut som du har tenkt mye, og siden du skal bruke kjøkkenet mye har jeg to tips til deg: Hvis du vurderer gass, bør du også sjekke ut induksjon. Vi har induksjonstopp, og 2 av platene har Booster-fuksjon. Kjemperadig! Helt herlig å kunne koke ting fort opp, for så å redusere varmen til akkurat så varmt det skal være. Småkoking av saus er ikke lenger bare en setning på sauspakka! Det andre er det med benkeplate. Om du vurderer stein, må du også tenke litt på corean. Corean har akkurat samme funksjonene som stein, men det er et dødt materiale som ikke krever vedlikehold slik stein gjør. Dessuten, stein er "porøst" og du kan få endel hakk (som gjør benken til en bakteriebombe). Det greier du ikke med corean med mindre du går på med meisel og hammer. Det var bare det jeg ville si... 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/220721-helt-utenom-tema-kj%C3%B8kken/#findComment-1643016 Del på andre sider Flere delingsvalg…
grot Skrevet 1. mars 2006 Del Skrevet 1. mars 2006 Takker for innspillene - vi vurderer også fronter i en eller annen tresort, og lys eik høres ut som midt i blinken: Ikke for lys, ikke for mørk. Vi har akkurat pusset opp kjøkkenet og er så langt strålende fornøyde. Vi har slått ut en vegg og fått stua sammen med kjøkkenet (må bygge på ny stue da...) men fikk et stort og godt allrom. Arbeidsdelen i kjøkkenet er den gamle kjøkkendelen vår på ca 11 kvm. Jeg er veldig fornøyd med stilen. Et enkelt ikea-kjøkken i bjørk med glassfelt i overskapene. Plater i oljet eik ga en fin bryting sammen med marmor i mørkegrå som harmonerte fint med det mørkegrå glasset i overskapene. Overskapene går helt opp til taket. Komfyr i overskap. Genialt! Skjønner ikke hvordan jeg har klart meg uten:-) Induksjonsplate. Koker vannvittig fort og lett å holde akkurat passe temperatur. Til og med smelta sjokolade kan stå leeeenge uten å svi.. Masse skuffer i undeerskap. Spesielt godt for tallerkener (slippe tunge løft ned fra overskap) og god oversikt over matvarer. Lifthylle for food-proc Karusellhyller i hjørneskap er også fint til kaseroller etc lykke til med oppussing. Kjøkken er kjempegøy!!! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/220721-helt-utenom-tema-kj%C3%B8kken/#findComment-1643185 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sigdal Skrevet 1. mars 2006 Del Skrevet 1. mars 2006 http://www.sigdal.com/wsp/sigdalcom2/frontend.cgi?session=nlxu7hmhlrdy4750x2y6yvmbgqx8ni&func=frontend.show&template=product&func_id=1002&prodid=1064&catid=1006 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/220721-helt-utenom-tema-kj%C3%B8kken/#findComment-1643203 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Persille Skrevet 1. mars 2006 Del Skrevet 1. mars 2006 Jeg er superfornøyd med Ikea - har hatt det i begge mine leiligheter, og har ingenting å klage på. Men; ikke velg skap med svingestativ inni - da kaster du bort mye plass inni skapet. Hyllene er jo runde, og i et firkantet skap vil du da "kaste bort" 25% av plassen. Velg flest mulig skuffer fremfor skap - veldig mye enklere å holde orden og ha oversikt. Ikea har hele skuffefronter som ser ut som skap, men så er det en skuff montert på fronten som du drar ut, og to vanlige skuffer inni skapet - veldig smart Dersom du skal ha benk i heltre må du huske å olje den ofte, og at du ikke skal ha varmtvannstanken under den. Fordelen med Ikea er at om du blir lei av kjøkkenet om tre eller ti år - så kan du ta av alle skapdørene og sette på nye (alle målene er jo like) og få nytt kjøkken til 4.000 kroner eller noe i den duren 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/220721-helt-utenom-tema-kj%C3%B8kken/#findComment-1643237 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Persille Skrevet 1. mars 2006 Del Skrevet 1. mars 2006 Jeg monterte alle skapene selv, veldig enkelt - men fikk en snekker til å henge dem opp. Det tok ham omtrent en dag eller noe, så det kostet ikke stort. Jeg har et fem meter langt kjøkken, og har dermed alt på én rad, med unntak av kjøleskapet som står på en kortside. I tillegg har jeg en øy i to høyder, med skap på begge sider. Da kan man jobbe og underholde middagsgjester samtidig 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/220721-helt-utenom-tema-kj%C3%B8kken/#findComment-1643243 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs. Wallace Skrevet 1. mars 2006 Del Skrevet 1. mars 2006 Vi har Huseby-kjøkken. Topp kvalitet, men så er prisen deretter også, da. Det er i eik, og det er jeg veldig fornøyd med. Mindre fornøyd med at dørene er profilerte, skulle gjerne hatt dem helt glatte. Gode løsninger? Skap som går helt opp til taket! Da utnytter man plassen, og unngår støv-og fettsamlende skaptopper. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/220721-helt-utenom-tema-kj%C3%B8kken/#findComment-1643286 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.