Gå til innhold

Om du har en halvtime eller time for deg selv..

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Surfer, dusjer, vasker klær eller annet husarbeid hvis noe må gjøres, tar et glass vin eller leser... : ) Eller legger meg på saofaen og ser på tv rett og slett! Er som regel det og surfing jeg gjør om kvelden etter poden har lagt seg og gubben jobber..

Annonse

hare1365380455

Surfer, dusjer, vasker klær eller annet husarbeid hvis noe må gjøres, tar et glass vin eller leser... : ) Eller legger meg på saofaen og ser på tv rett og slett! Er som regel det og surfing jeg gjør om kvelden etter poden har lagt seg og gubben jobber..

Er det om formiddagen hopper jeg i dusjen. + jeg prøver å høre litt på musikk også. Og jeg har planer om å gjøre litt mer yoga. Men alt dette tar mer enn en time, så jeg når aldri alt! :)

På dagtid er det stort sett når vesla sover, og da hender det ofte at jeg legger meg litt jeg også. Det er bare sååå deilig å få seg en liten lur når man har et lite menneske i hus som mener det er morgen i sekstiden! Ellers er det surfing, tv og kanskje litt husarbeid eller matlaging.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...