Gå til innhold

Adopsjon fra Kina..

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Venter ja, venter så at jeg ikke helt vet hva jeg skal ta meg til for å få tiden til å gå. Det er jo umulig å rane tid slik som man raner en bank. Tar meg slik sammen at jeg snart ikke vet hva jeg tenker. Vi har lid 30 juni og hadde jo håpet på en tildeling i mars, men det ser ut til at det kan bli både april og mai. Blir det mai så turner jeg, kolapser eller rett og slett uteblir fra å møte opp hver morgen helt frem til tildeling. Dette er uholdbart.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/220741-adopsjon-fra-kina/#findComment-1643083
Del på andre sider

Venter ja, venter så at jeg ikke helt vet hva jeg skal ta meg til for å få tiden til å gå. Det er jo umulig å rane tid slik som man raner en bank. Tar meg slik sammen at jeg snart ikke vet hva jeg tenker. Vi har lid 30 juni og hadde jo håpet på en tildeling i mars, men det ser ut til at det kan bli både april og mai. Blir det mai så turner jeg, kolapser eller rett og slett uteblir fra å møte opp hver morgen helt frem til tildeling. Dette er uholdbart.

Hei!

Vi har også LID i juni (30/6) og trodde i høst at vi kanskje skulle få tildeling på nyåret. Kjempefrustrerende, men lite å gjøre noe med. Jeg er optimist å tror på tildeling rundt påske og reise i begynnelsen av juni (så Rolling Stones biljetten til 10/6 må nok selges - dyrt!).

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/220741-adopsjon-fra-kina/#findComment-1645181
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...