mariamamma Skrevet 1. mars 2006 Skrevet 1. mars 2006 Datteren min har vært en del plaget med urinveisinfeksjon. Nå fikk jeg høre at barn som sliter mye med dette kan ha en intoleranse for melk. Spurte legen om dette og han hadde aldri hørt om noen sammenheng her. Noen som vet? 0 Siter
Jorunn Skrevet 1. mars 2006 Skrevet 1. mars 2006 Den mellomste hos oss hadde gjentatte UVIer som baby. Da jeg sluttet å amme ham og innførte melk i kosten hans, da han var 13 måneder, utviklet han en intoleranse mot melk og måtte leve på et 100% melkefritt kosthold i ca 2 år, før vi forsiktig kunne innføre melkeprodukter igjen. Nå 6 år gammel, tåler han melk bra. Så her kan de se ut til å ha ne sammneheng, men det kan jo også bare være tilfeldig. 0 Siter
mariamamma Skrevet 3. mars 2006 Forfatter Skrevet 3. mars 2006 Den mellomste hos oss hadde gjentatte UVIer som baby. Da jeg sluttet å amme ham og innførte melk i kosten hans, da han var 13 måneder, utviklet han en intoleranse mot melk og måtte leve på et 100% melkefritt kosthold i ca 2 år, før vi forsiktig kunne innføre melkeprodukter igjen. Nå 6 år gammel, tåler han melk bra. Så her kan de se ut til å ha ne sammneheng, men det kan jo også bare være tilfeldig. Takk for svar. Tror vi skal få sjekket det opp jeg. Fint barnet ditt er blitt frisk da. Jo klart det kan være tilfeldig. mamma nevnte en homøopat som hadde sagt det kunne være en sammenheng, men man får vel ikke svar før man har fått det sjekket. Ha en fin dag. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.