Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Førsteklassingene her bruker hel vinterdress nesten alle sammen. Har sett både HH-dresser, Reima-dresser, Skogstad dresser og mange andre.

Guttungen brukte regntøy fra Lindex, med selebukse + et sett fra HH med midjebukse. Han må ha minst to sett, for det blir så møkkete. De ruller seg i søla...

Jeg satser på hel dress.

Var veldig fornøyd da jeg fikk tak i en dress med avtagbart for i str. 122 til 120 kroner på salg.

Vesla var ikke like fornøyd. "Jeg skal da ikke ha DRESS når jeg blir skolejente!"

Det skal hun, og det går nok greit når hun ser at de fleste andre har det også.

Datteren min har hel dress, for at det skal være lettere å kle seg når det skal ut. Hun var med å plukket ut selv, vi valgte den som hun lettest fikk på seg selv.

Nå foretrekker hun hel dress selv også, selvom hun _skulle_ ha jakke og bukse :)

Hun har tykt og slitesterk regntøy, bukse med seler. De har en fast turdag i uken, så det er viktig med godt tøy som tåler en støyt.

Annonse

Hel dress til førsteklassingne er helt supert. De bruker alt for lang tid på å ta på seg jakker og bukser, og verdifull friminuttid går tapt:-)

Merke har ingen stor betydning, viktigst at det er lett å få av og på (dvs ikke bomsete innerdresser som krøller seg sammen så det er umulig å få inn beina)

Regntøy er også nødvendig ja!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...