Gå til innhold

Forslag til bursdagsgaver til 1. klassinger

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest prust

Prisnivået på gaver pleier vel å ligge på 50-100 kr.

Gutten min er stadig i bursdager til de i klassen (1. klasse) og her er noe av det han har gitt:

Josefine aktivitetsbok (ca 60 kr)

Tre par sokker (ca 60 kr)

Caps (50 kr)

Bøker (50-80 kr)

Bionicle (80-90 kr)

Jeg kjøpte en dagbok på toys r us til nabojenten. Det fulgte med en penn som skrev "usynlig" dvs. man kunne lese hva som var skrevet når man lyste på teksten med et lys som var på pennen. Kjempepopulært! kostet rundt 85,- mener jeg å huske.

Til gutter har vi kjøpt mye lego. Bionicle figurer og ridderne. Koster ca. 90.

Annonse

Gjest abrahamsen

Jeg kjøpte en dagbok på toys r us til nabojenten. Det fulgte med en penn som skrev "usynlig" dvs. man kunne lese hva som var skrevet når man lyste på teksten med et lys som var på pennen. Kjempepopulært! kostet rundt 85,- mener jeg å huske.

Hodelykt

Gjest Calóni

Sånn hadde jeg elsket å ha da jeg var liten! Kanskje et tips til ei som fyller ni om noen uker..:)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...