Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Har aldri leid verken slalåmhjelm eller annen hjelm, men ville nok ha lusesjekket ja.

På skolen henger det oppslag om at man bør foreta ukentlige lusesjekker. SÅ flink er jeg nok ikke, men jeg titter i håret fra tid til annen selv uten å ha leid hjelm på forhånd.

Har aldri leid verken slalåmhjelm eller annen hjelm, men ville nok ha lusesjekket ja.

På skolen henger det oppslag om at man bør foreta ukentlige lusesjekker. SÅ flink er jeg nok ikke, men jeg titter i håret fra tid til annen selv uten å ha leid hjelm på forhånd.

Har hatt lus i huset, og faktisk sjekket jevnlig over flereår... Nå har vi imidlertid ikke hørt noe om lus på skolen dette skoleåret, og det har vært deilig med en pause!! Håper ikke en hyggelig vinterferie i trekket på Geilo får konsekvenser....

Har hatt lus i huset, og faktisk sjekket jevnlig over flereår... Nå har vi imidlertid ikke hørt noe om lus på skolen dette skoleåret, og det har vært deilig med en pause!! Håper ikke en hyggelig vinterferie i trekket på Geilo får konsekvenser....

Ja, det hadde ikke vært morsomt! Luseangrep er noe herk!!

Vi får krysse fingrene og håpe dere slipper unna.

Gjest hjelm-bruker

Vi har slalomhjelm, hvor de bruker lue inni.

Du kjøper forhåpentligvis en hjelm til ditt barn neste gang, .... så hysterisk for lus som du er .... verden raser ikke sammen om noen i din familie får lus, ekkelt ja, men ikke verdens undergang.

Annonse

Vi har slalomhjelm, hvor de bruker lue inni.

Du kjøper forhåpentligvis en hjelm til ditt barn neste gang, .... så hysterisk for lus som du er .... verden raser ikke sammen om noen i din familie får lus, ekkelt ja, men ikke verdens undergang.

Vet at det ikke er verdens undergang. Har hatt det i huset et par ganger og vet at det er veldig mye jobb med det!! To jenter med laaaangt hår....

http://www.missinglink.no/produkt.asp?id=270

Du kan bruke en slik under hjelmen.

Mvh

Takk for tipset!

Nå gjenstår det bare å se om hodet er fullt av lus når min datter kommer hjem fra Geilo i kveld etter å ha vært der i vinterferien UTEN noe under hjelmen...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...