Gjest anonym her Skrevet 3. mars 2006 Skrevet 3. mars 2006 Synes kanskje det blir litt sjeldnere nå enn før? Hvordan er det med dere? 0 Siter
Gjest Sengehingstens glade hoppe Skrevet 3. mars 2006 Skrevet 3. mars 2006 Oftere og oftere har vi overskudd til sengemoro. 2-3 ganger pr uke kanskje. Noen ganger oftere, andre ganger sjeldnere. 0 Siter
Gjest sandex Skrevet 3. mars 2006 Skrevet 3. mars 2006 Av og til flere ganger i uken, av og til flere ganger i året heheh.. varierer VELDIG 0 Siter
Velouria Skrevet 3. mars 2006 Skrevet 3. mars 2006 Når barna var små (0-2) år, så var det ikke så hyppig (kanskje 3 av syv dager) siden vi alle hadde samme rom og ikke blomstret av overskudd noen av oss. Men nå som de er "store" er det kanskje en dag i uken vi ikke har sex, sånn igjennomsnitt. 0 Siter
uvitende......! Skrevet 3. mars 2006 Skrevet 3. mars 2006 Hei. vi har faktisk nesten eit bedre sexliv no etter at prinsessa vart fødd... så her kan det bli 4-5 gongar i veka + av og til når vi skal sove middag.. 0 Siter
Åsemor Skrevet 3. mars 2006 Skrevet 3. mars 2006 Her er det faktisk en god del mer enn tidligere. 0 Siter
Gjest bedre nå enn før Skrevet 4. mars 2006 Skrevet 4. mars 2006 Det var litt labert en periode - men det har komt seg nå. Tok lang tid etter fødsel nr. 1 - (9 mnd?) før det ikke gjorde vondt. Etter 2 fødsel gikk det omtrent like lang tid - så vi prøvde vel et par 3 ganger de 9 mnd. Nå er barna 3 og 5 og det er mye bedre. Dersom vi har det veldig travelt kan det være 2 ganger pr. måned - og er alt bra så kan det være 2 ganger pr. uke. (Må si jeg er imponert over dere som klarer nesten hver dag - 2 ganger pr. uke er jeg kjempefornøyd med!) 0 Siter
Gjest Kanskje ikke akkurat nå... Skrevet 5. mars 2006 Skrevet 5. mars 2006 Vi har aldri hatt sånn 7-dager-i-uken-sex - i alle fall ikke siden vi var helt nyforelsket. Særlig min mann har ikke så voldsomt sexbehov, og man venner seg jo til alt. Før vi fikk barn var det kanskje 1-2 ganger i uka, eller sjeldnere. Nå, etter 3 barn, er det max 1 gang i måneden. Skal vi se, etter jul har vi hatt sex 1 eller 2 ganger. Ja, jeg savner det, men vi orker det gjerne ikke. Dessverre. Og det har ikke egentlig noe med ungene å gjøre, det er oss sjøl som er hindringen. 0 Siter
Gjest sandex Skrevet 6. mars 2006 Skrevet 6. mars 2006 Når barna var små (0-2) år, så var det ikke så hyppig (kanskje 3 av syv dager) siden vi alle hadde samme rom og ikke blomstret av overskudd noen av oss. Men nå som de er "store" er det kanskje en dag i uken vi ikke har sex, sånn igjennomsnitt. My god! - at dere gidder hehe.. (er vel bare misunnelig) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.