Gå til innhold

Hvor ofte blir det sex etter at barna kom?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Når barna var små (0-2) år, så var det ikke så hyppig (kanskje 3 av syv dager) siden vi alle hadde samme rom og ikke blomstret av overskudd noen av oss. Men nå som de er "store" er det kanskje en dag i uken vi ikke har sex, sånn igjennomsnitt.

Annonse

Gjest bedre nå enn før

Det var litt labert en periode - men det har komt seg nå. Tok lang tid etter fødsel nr. 1 - (9 mnd?) før det ikke gjorde vondt. Etter 2 fødsel gikk det omtrent like lang tid - så vi prøvde vel et par 3 ganger de 9 mnd.

Nå er barna 3 og 5 og det er mye bedre. Dersom vi har det veldig travelt kan det være 2 ganger pr. måned - og er alt bra så kan det være 2 ganger pr. uke.

(Må si jeg er imponert over dere som klarer nesten hver dag - 2 ganger pr. uke er jeg kjempefornøyd med!)

Gjest Kanskje ikke akkurat nå...

Vi har aldri hatt sånn 7-dager-i-uken-sex - i alle fall ikke siden vi var helt nyforelsket. Særlig min mann har ikke så voldsomt sexbehov, og man venner seg jo til alt.

Før vi fikk barn var det kanskje 1-2 ganger i uka, eller sjeldnere.

Nå, etter 3 barn, er det max 1 gang i måneden. Skal vi se, etter jul har vi hatt sex 1 eller 2 ganger.

Ja, jeg savner det, men vi orker det gjerne ikke. Dessverre. Og det har ikke egentlig noe med ungene å gjøre, det er oss sjøl som er hindringen.

Annonse

Gjest sandex

Når barna var små (0-2) år, så var det ikke så hyppig (kanskje 3 av syv dager) siden vi alle hadde samme rom og ikke blomstret av overskudd noen av oss. Men nå som de er "store" er det kanskje en dag i uken vi ikke har sex, sånn igjennomsnitt.

My god! - at dere gidder :) hehe.. (er vel bare misunnelig)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...