Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg fikk tlsendt en bok av ei venninne av meg i USA for en del år tilbake da min eldste var liten. Den heter "little miss spider" og er liksom begynnelsen på "Solflekken" Har alltid likt den og syntes at det var en nydelig historie. Handler om miss spider som ikke finner mammaen sin og om billemammaen som blir mamma :-) Har den på engelsk, men den finnes kan hende på norsk? Jeg har bare oversatt mens jeg leser den for ungene.

trk1365380645

Jeg fikk tlsendt en bok av ei venninne av meg i USA for en del år tilbake da min eldste var liten. Den heter "little miss spider" og er liksom begynnelsen på "Solflekken" Har alltid likt den og syntes at det var en nydelig historie. Handler om miss spider som ikke finner mammaen sin og om billemammaen som blir mamma :-) Har den på engelsk, men den finnes kan hende på norsk? Jeg har bare oversatt mens jeg leser den for ungene.

Jeeg måtte sjekke litt... Har ikke funnet noen på norsk, men David Kirk har laget flere bøker om miss spider, og de finnes på både mao og Norli på nettet, til ganske akseptable priser:) Og det kan jo hende det kommer oversettelser som følge av TV-serien?!

Gjest FruMor fra annen "holdeplass"

Jeeg måtte sjekke litt... Har ikke funnet noen på norsk, men David Kirk har laget flere bøker om miss spider, og de finnes på både mao og Norli på nettet, til ganske akseptable priser:) Og det kan jo hende det kommer oversettelser som følge av TV-serien?!

Jeg fant den på på Amazon med kommentarerer. Litt ulike meninger om den, men sånn er det jo. Jeg likte den veldig godt :-)

Gjest FruMor fra annen holdeplass

Jeg fant den på på Amazon med kommentarerer. Litt ulike meninger om den, men sånn er det jo. Jeg likte den veldig godt :-)

Og lenken kommer her:

http://www.amazon.co.uk/exec/obidos/ASIN/0439543150/qid=1141627323/sr=8-2/ref=sr_8_xs_ap_i2_xgl/202-7738927-8736608#product-details

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...