Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei,

min mann og 3-åring dro til svigerforeldrene i går mens jeg ble hjemme med babyen. PÅ kvelden fikk eldstemann 40 i feber, og han har fortsatt høy feber. De er en time unna, og mannen min vil gjerne komme hjem til oss. Jeg mener at 3-åringen (dessverre - skulle gjerne pleiet ham selv) bør holdes i ro der han er, men i morgen må han jo uansett hjem da besteforeldrene jobber og ikke kan ta fri fra jobben. Noen med erfaring fra å kjøre med febersyke barn? Han hadde 40.5 i 4-tiden i natt og sover fortsatt. Krysser fingre for at det blir bedre i morgen, men noe går i bhg, og de andre har hatt høy feber lenge. Gutten hadde gledet seg til å gå barnas holmenkollrenn i morgen og var så stolt av startnummeret sitt, men nå gjelder det selvsagt bare å få ham fortest mulig frisk!

Hilsen

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/221149-kj%C3%B8re-med-sykt-barn/
Del på andre sider

Fortsetter under...

kakki1365380609

Stakkars liten, ikke gøy å bli syk og ihvertfall ikke når det er noe man gleder seg til.

Jeg hadde nok gitt ham paracet, sørget for at bilen var varm før jeg tok ham inni og at han hadde drikke tilgjengelig. Går ut i fra at det blir dør til dør. Men er det andre ting som oppkast og slikt inni bildet , så hadde jeg selvsagt ventet.

God bedring.

En time hadde jeg kjørt... Verre med 8, sånn som det er fra mine svigers...

Ikke inn i kald bil, men la den stå og gå litt først, paracet en times tid før man kjører, og drikke tilgjengelig...

Sannsynligvis sovner han sikkert i bilen? Han er vel sikkert ikke i storform med 40 i feber...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...