Gjest deer Skrevet 4. mars 2006 Skrevet 4. mars 2006 har ei datter på 2,6 år. når hun blir oppstemt og ler hjertelig så bruker hun alltid å begynne å hikke og gulpe. (hun ler til hun gulper alstå...) ganske dumt egentlig da jeg gjerne skulle fortsatt det fine samspillet...men for å unngå gulping må jeg roe henne ned. noen som har opplevd liknende? 0 Siter
Gemini Skrevet 4. mars 2006 Skrevet 4. mars 2006 Kanskje hun rett og slett bør utredes for refluks? 0 Siter
Gjest deer Skrevet 4. mars 2006 Skrevet 4. mars 2006 Kanskje hun rett og slett bør utredes for refluks? er ikke det helst hos småbarn da?? i forbindelse med mat? vet du? 0 Siter
Gemini Skrevet 4. mars 2006 Skrevet 4. mars 2006 er ikke det helst hos småbarn da?? i forbindelse med mat? vet du? Også større barn kan ha det. Men ta det opp med legen, jeg vet ikke så mye om det. Men tror det bør behandles på en eller annen måte dersom det stadig er et problem, da syren ikke er heldig for spiserøret osv i lengden... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.