jannicheo Skrevet 4. mars 2006 Del Skrevet 4. mars 2006 hei.Jeg har en datter på 2 år og fire mnd som ikke vil sove i sin egen seng.dette problemet begynte etter at vi byttet til stor seng.vi har de samme rutinene hver dag før hun skal skal legge seg,men hvis vi legger hun i sin egen egen seng,blir hun helt fra seg av sinne og er ute av sengen nesten før vi har fått lagt henne der.og hun kan holde på i timer.det er greit for hun og ligge der hvis jeg ligger der sammen med henne,men det tar fortsatt fryktlig lang tid før hun sovner og hun våkner opp igjen etter 3-4 timer og gråter veldig og roer seg kun hvis hun får komme inn i vår seng eller hvis jeg legger meg sammen med henne.Jeg har vel kanskje latt hun vinne denne kampen ved at jeg til slutt bare har latt henne sove inne hos oss(jeg sier jeg,for mannen min er ikke enige i det..)for og få sammenhengende nattesøvn.Vi har en datter på 14 mnd også, som ikke har sovet hele natten før nå.Hun har våknet også de kveldene vi har prøvd og få hun til og sove i egen seng, og da har vi det gående med begge barna til langt på natt.Dette ble veldig langt,men jeg håper du kan gi meg noen gode råd, for jeg syns ikke det er noe særlig hjelp og få på helsestasjonen.På forhånd takk! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/221227-vansklig-og-f%C3%A5-to-%C3%A5ringen-i-seng/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.