Gå til innhold

Bittesmå hvite vorter ved endetarmsåpningen

Anbefalte innlegg

Gjest tullehøna

Nå skulle jeg gjerne hatt litt hjelp ang min sønn på 5. Han klaga i morgs over kløe/svie i rompa, og ved nærmere ettersyn så jeg at det var mange små, hvite "vorter" rett rundt endetarmsåpningen.

Er dette virkelig kjønnsvorter, og kan man i så tilfelle bli smitta på annen måte enn ved seksuell omgang? (Noe som MÅ være tilfelle her...)

Er det noen salve vi kan bruke?

• 3 uker senere...

Fortsetter under...

Gjest sol etter regn

Jeg ville absolutt tatt han med til doktoren for å sjekke!! Dette er ikke til å "kimse" av, og skyve under teppet, så lenge man er kvitt det med en krem.

Om det er seksuelt overførte vorter, må dette også komme på bordet så barnet ditt kan få hjelp til både vortene og bearbeiding...

Om det IKKE er slike seksuelt overførte vorter, så får du iallefall avkreftet de vonde tankene som sikkert svirrer litt rundt nå..

Jeg håper dere har fått gjort noe med dette nå, siden det er en stund siden du skrev innlegget.

lykke til!

Gjest tullehøna

Ta han med til legen. Er det seksuelt overførbare kjønnsvorter vil legen hjelpe deg videre.

Vi var til lege med disse små vortene. Det viste seg å være "mollusker", som ikke behandles med annet enn smerte-/klødempende salve. Man kan skrape dem vekk, men dette er et smertefullt tiltak som vi ser bort fra. Molluskene er forårsaket av virus, og skal visst forsvinne av seg selv om et par år.

Vi var til lege med disse små vortene. Det viste seg å være "mollusker", som ikke behandles med annet enn smerte-/klødempende salve. Man kan skrape dem vekk, men dette er et smertefullt tiltak som vi ser bort fra. Molluskene er forårsaket av virus, og skal visst forsvinne av seg selv om et par år.

Jeg har også hatt mollusker, etter fem år så skrapet jeg dem bort

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...