Gå til innhold

Få lege hjem - er det mulig?

Anbefalte innlegg

Gjest Mom33

Det var godt å høre!

Jeg leste nettopp innlegget ditt og følte så med dere.

Jammen bra det finnes leger som drar hjem til folk fremdeles!

Håper dere blir friske snart!

Takk!

Nei, dette går ikke riktige veien, gitt. Ser ut som det blir innleggelse på minstesnuppa - og da må også hun største være med.

Og jeg er så sjuk sjøl at jeg egentlig har mer enn nok med meg... Akkurat nå skjønner jeg ikke helt hvordan jeg skal orke å gå ut, sette i motorvarmeren på bilen og ikke minst - hvordan skal jeg orke å pakke saker for oss alle tre...?

Fortsetter under...

Gjest prust

Takk!

Nei, dette går ikke riktige veien, gitt. Ser ut som det blir innleggelse på minstesnuppa - og da må også hun største være med.

Og jeg er så sjuk sjøl at jeg egentlig har mer enn nok med meg... Akkurat nå skjønner jeg ikke helt hvordan jeg skal orke å gå ut, sette i motorvarmeren på bilen og ikke minst - hvordan skal jeg orke å pakke saker for oss alle tre...?

Uff, stakkars deg og jentene! Du har ikke ei venninne du kunne ringe, eller en nabo eller slektning som kunne hjelpe deg med pakking og kjøring til sykehuset?

Håper dere får god behandling og blir fort friske i alle fall!

Takk!

Lat som at du skriver mld på DOL, så går det som en lek;-)

Gjest Mom33

Uff, stakkars deg og jentene! Du har ikke ei venninne du kunne ringe, eller en nabo eller slektning som kunne hjelpe deg med pakking og kjøring til sykehuset?

Håper dere får god behandling og blir fort friske i alle fall!

Nei, alle jobber nå på dagen.

Ser fortsatt an formen til snuppa, og venter til i ettermiddag før avgjørelsen tas. Har snakket med barnelegene på sykehuset også.

Gjest Mom33

Lat som at du skriver mld på DOL, så går det som en lek;-)

Forskjellen på å skrive her og pakke er f.eks. at ved å sitte stille verker ikke hodet som besatt, jeg hoster ikke desperat hele tiden (som jeg gjør når jeg rører på meg).

Å legge meg på sofan kan jeg ikke gjøre, da minstejenta må medisineres hvert 15. minutt i perioder. Hivs jeg legger meg ned, sovner jeg.

Annonse

Gjest Mom33

Kanskje frivillighetssentralen har en person som kan stille opp?

Hm, det var kanskje ikke så dumt?

Takk for tips!

Får jo hjelp i kveld, da, når folk bare kommer hjem fra jobb. Håper det er bedring å spore hos minstesnuppa, slik at det ikke blir sykehustur.

Hm, det var kanskje ikke så dumt?

Takk for tips!

Får jo hjelp i kveld, da, når folk bare kommer hjem fra jobb. Håper det er bedring å spore hos minstesnuppa, slik at det ikke blir sykehustur.

Håper selvsagt det!

Ingen naboer eller noen andre kjente som jobber skift, studerer eller er deltidsarbeidende eller noe?

Hadde vært kjekt om noen i alle fall kunne kjøpt med hostesaft eller noe annet som kunne hjelpe litt...

God bedring til dere alle!

Takk!

Uff, stakkars dere.

Du får gjøre en ting om gangen. Begynne så smått og gjøre det du klarer. Legge deg ned og slappe av litt, og så gjøre litt mer.

Håper det går bra med dere snart!

Skal tenke på dere.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...