Gå til innhold

Anbefalte innlegg

-men aner ikke hvor mye vi kan ta for den:

Simo kombivogn, mod.2001. Med lufthjul. Det vil følge med vindtrekk og myggnetting, vogntrekk i samme farge som vogna (slikt som legges oppå dyna/posen) og stelleveske.

Er 800,- for mye?! Den ble brukt til 2 unger, men sistemann har ikke ligget mange timene i den.. Ja, vognsele følger også med.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/221580-skal-selge-kombivogna/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Synes det var veldig rimelig. Ville i alle fall prøvd meg med tusenlappen, og eventuelt latt meg prute ned til 800. Men vet ikke.

Jeg hadde en tilsvarende vogn i fra år 2000. Brukt av to barn. Den var veldig bleket i stoffet, men eller helt OK. Solgte med alt utstyr (det har jeg jo ikke bruk for likevel) for 400 til sen som bare skulle ha den til bhg vogn. var egentlig bare glad for at noen hadde lyst til å bruke den videre slik at jeg slapp å skrote den...

Gjest prust

Jeg kjøpte brukt kombivogn til nummer tre. Den var brukt av ett barn og ganske fin, med lufthjul og kusterbart håndtak mm (Svithun). Mener jeg betalte 1200 kr for den.

Tror jeg hadde prøvd meg på 1000 kr. For meg betydde det ganske mye at den ikke var falmet på kalesjen (hadde nemlig en vogn fra før som var så grusomt falmet) - var og kikket på flere vogner og jeg valgte bevisst en som ikke var falmet, og en med lufthjul.

Jeg kjøpte brukt kombivogn til nummer tre. Den var brukt av ett barn og ganske fin, med lufthjul og kusterbart håndtak mm (Svithun). Mener jeg betalte 1200 kr for den.

Tror jeg hadde prøvd meg på 1000 kr. For meg betydde det ganske mye at den ikke var falmet på kalesjen (hadde nemlig en vogn fra før som var så grusomt falmet) - var og kikket på flere vogner og jeg valgte bevisst en som ikke var falmet, og en med lufthjul.

Denne vogna er ikke falmet i det hele tatt! Den har svart kalesje, med grått stoff der hvor spilene er. Resten av sportsdelen er svart, mens bagen er i samme grå-rutete stoffet som på spilene på kalesjen. Justerbart håndtak, ja, lufthjul... Vises at den har gått litt på saltete veier i Trondheim, men den er nesten så god som ny!

Tror jeg prøver meg på 1000,-, så får vi se!;-)

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...