Gå til innhold

Hva er best?

Anbefalte innlegg

Gjest Blondetopp
Skrevet

Av ullundertøy? Gutten min sier at alt klør....

Gjest neofix
Skrevet

Personlig mener jeg at ullfrotte er det som klør minst. Men om det er noen statistikk rundt det, det aner jeg ikke.

Skrevet

Safa sitt ullundertøy er veldig glatt i strukturen, iallfall.

Selges på Bogerud til kr 79.90 pr del nå.

Gjest Persille
Skrevet

Det er smak og behag - på meg klar _all_ ull (uansett kombinasjon eller renhet) så jeg bruker det aldri.

Skrevet

Hva med superundertøy? Det er syntetisk og klør ikke. Så kan han f.eks ha ullstillongs og trøye utenpå på de kaldeste dagene?

Superundertøy transporterer fukt ut fra kroppen på samme måte som ull, samtidig som det holder på varmen. Ull, superundertøy og fleece kan fint kombineres.

Problemet er at det er vanskelig å finne i de minste størrelsene. Jeg har funnet det ned til str. 8 år, men det passer greit til femåringen likevel.

Skrevet

Datteren min har begynt å klø av det meste, men synes det er ok med ullundertøyet fra bånsull som inneholder 30% silke(obs, veldig små i størrelsen). Ellers har de jo ullundertøy på cubus som har bomull på innsiden, både stillongs og trøye med rund eller høy hals.

Gjest Turbo Tuppa
Skrevet

Både coop og Sport1 selger ullundertøy fra Devold (Solan og Ludvig), ull utenpå og termolite inni. Mine unger synes det er herlig og de er minst like varme som med vanlig ulltøy, om ikke varmere. Stilig design også.

Skrevet

Både coop og Sport1 selger ullundertøy fra Devold (Solan og Ludvig), ull utenpå og termolite inni. Mine unger synes det er herlig og de er minst like varme som med vanlig ulltøy, om ikke varmere. Stilig design også.

Mine har også dette. Supre plagg, men de blir litt nuppete i vask.

Skrevet

Både Snuppa og jeg har stillongs fra Ullrokken - supermyke og klør ikke. Jeg har alltid vært sånt "klø-menneske" men denne kan jeg ha rett på kroppen uten problemer.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...