Gå til innhold

Hvor mye mat fra middagsglass

Anbefalte innlegg

Gjest trultemor25
Skrevet

Hvor mye skal jeg gi av et stort middagsglass til middag til lille tuppemor? Hun er 7.5 mnd. Jeg har til nå gitt 1/2 glass, men kan jeg kjøre på slik at hun spiser det hun selv orker?

Skrevet

Etter at poden hadde fått et par smaksprøver av de forskjellige middagene (slik at jeg så at det ikke var noe han reagerte på) så lot jeg han få spise til han selv ikke ville ha mere.

Du bestemmer hva hun skal spise, og hun bestemmer hvor mye hun skal spise :)

Skrevet

Så lenge du ikke har tenkt å amme etter måltidet, kan du bare gi henne så mye hun orker.

Skrevet

Gutten min på 7 mnd. spiser et helt glass han. :) Får "saft" (aprikos/ananas på glass fra 6. mnd) blanda med vann ved siden av..

Gjest trultemor25
Skrevet

Gutten min på 7 mnd. spiser et helt glass han. :) Får "saft" (aprikos/ananas på glass fra 6. mnd) blanda med vann ved siden av..

Et helt glass! Ok.. da skal jeg gi til hun ikke vil ha mer. For det går ned på høykant nemlig, hvertfall de glassene hun liker (rart med det.. :)

Gjest trultemor25
Skrevet

Så lenge du ikke har tenkt å amme etter måltidet, kan du bare gi henne så mye hun orker.

Nei, jeg ammer før ellers vil hun ikke ha puppen har jeg funnet ut.

Skrevet

Skikkelig matmons, han gutten din :) Squishy spiser et halvt glass, toppen.

Skrevet

Nei, jeg ammer før ellers vil hun ikke ha puppen har jeg funnet ut.

Jammen da er det bare å pøse på med mat til hun ikke vil ha mer!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...