Gå til innhold

Hvordan ble dere sammen?

Anbefalte innlegg

Gjest en som ikke har peil

Har vært ute med ei jente i tre-fire uker nå. Liker henne ganske godt, men har tatt det veldig rolig egentlig, ettersom jeg ikke har lyst til å skremme henne eller noe sånt. Jeg er noe eldre enn henne - jeg er midt i 20-åra og hun er 17.

Dette er et rent hypotetisk spørsmål... :) Det jeg lurer på er hvordan dere har blitt sammen eller hvordan du og en gutt/jente evt. hadde foretrukket å bli sammen? Ene måten er jo å rett og slett spørre. Den andre måten er jo å bare la ting gå sin gang, helt til det ikke er noen tvil om at dere er sammen. Jeg liker å ha et svar på ting, og liker ikke å gå rundt å tenke/svare "kanskje" hele tiden. Sånn sett passer første tilfellet meg best. Men er det veldig fjortis å spørre ei jente om hun vil være sammen med deg?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/221650-hvordan-ble-dere-sammen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

• 3 uker senere...
Gjest en som ikke har peil

nei, det er søtt å spørre, om du spør på en fin måte!

ikke fjortiss, så lenge du ikke sender en lapp eller mld:p

Vel, vi ble nå sammen da. Har vært sammen i drøyt to uker nå. Så gjenstår det jo bare å se hvor lenge hun holder ut da. :)

Og til info så ble det til at jeg spurte henne. Men det passet liksom, det ble ikke teit eller noe sånt, så jeg synes ikke det gjorde noe.

Vel, vi ble nå sammen da. Har vært sammen i drøyt to uker nå. Så gjenstår det jo bare å se hvor lenge hun holder ut da. :)

Og til info så ble det til at jeg spurte henne. Men det passet liksom, det ble ikke teit eller noe sånt, så jeg synes ikke det gjorde noe.

gratulerer;)

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...