Q&K Skrevet 7. mars 2006 Skrevet 7. mars 2006 Heisann. Synes å minnes atjeg har lest noe om Stavanger treff i morgen på kvinnedagen. Var det Sting??? Er ikke der litt fullt på en sådan dag??? Hadde litt lyst å komme siden jeg tross alt har vært innom denne siden så noenlunde jevnt de siste årene. 0 Siter
snø Skrevet 7. mars 2006 Skrevet 7. mars 2006 På Sting kl 20, ja. Og jeg aner ikke om det er fullt der på Kvinnedagen i grunnen, men blir det et problem så får vi rusle ned på Halv Tolv - der er det i alle fall god nok plass vil jeg tro... Og kjempekjekt om du kommer, for jeg vil gjerne høre om Medellin.... :-) Beste hilsen fra 0 Siter
Q&K Skrevet 7. mars 2006 Forfatter Skrevet 7. mars 2006 På Sting kl 20, ja. Og jeg aner ikke om det er fullt der på Kvinnedagen i grunnen, men blir det et problem så får vi rusle ned på Halv Tolv - der er det i alle fall god nok plass vil jeg tro... Og kjempekjekt om du kommer, for jeg vil gjerne høre om Medellin.... :-) Beste hilsen fra Da sees vi. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.