Gå til innhold

Min store, lille Squishy

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Så gøy!! :D Satt og tittet på videoer på pcen i går fra da frøkna mi krabbet for første gang, og det var kjempegøy. :)

Bestemor forlangte straks et bilde (siden jeg tvang samboer til å ringe å fortelle det, selv har jeg mistet stemmen). Men han står ikke mer enn noen sekunder ennå, så det kan bli litt vanskelig ;) Men så snart han klarer å holde seg der oppe en liten stund, så skal jeg ta bilder i fleng :)

Bestemor forlangte straks et bilde (siden jeg tvang samboer til å ringe å fortelle det, selv har jeg mistet stemmen). Men han står ikke mer enn noen sekunder ennå, så det kan bli litt vanskelig ;) Men så snart han klarer å holde seg der oppe en liten stund, så skal jeg ta bilder i fleng :)

Om et halvt år vet du ikke om bildet ble tatt i dag eller til lørdag, så det gjør sikkert ingenting om du venter litt.

(Sier jeg som desperat prøver å få 4 vaklende skritt festet til film!) ;)

Om et halvt år vet du ikke om bildet ble tatt i dag eller til lørdag, så det gjør sikkert ingenting om du venter litt.

(Sier jeg som desperat prøver å få 4 vaklende skritt festet til film!) ;)

*ler* Sånn er det.

Jeg trodde aldri jeg skulle bli så glad av å se et annet menneske stå på alle fire, men jeg er helt oppe i skyene. Det er rart med det :)

Annonse

*ler* Sånn er det.

Jeg trodde aldri jeg skulle bli så glad av å se et annet menneske stå på alle fire, men jeg er helt oppe i skyene. Det er rart med det :)

Ja, den mammafølelsen er rar å føle på. Husker hvor stolt jeg var da hun rullet rundt. Helt vannvittig uendelig stolt, jeg kunne nesten gått og sagt det på dagsrevyen altså, sånn at alle fikk det med seg. ;) (det fikk holde med å skrive det på dol da...)

Ja, den mammafølelsen er rar å føle på. Husker hvor stolt jeg var da hun rullet rundt. Helt vannvittig uendelig stolt, jeg kunne nesten gått og sagt det på dagsrevyen altså, sånn at alle fikk det med seg. ;) (det fikk holde med å skrive det på dol da...)

Hehe... man blir sånn altså? Jeg gleder meg til å bli sånn :-D

Det er helt utrolig når barna når slike milepæler.

Bittelille, store lillebror snudde seg fra mage til rygg i går for første gang. Og jeg hev meg på telefon til pappa'n, svigermor og mor med en gang.

Og jeg har vært gjennom dette 2 ganger før...

Ja, jeg var også helt ekstatisk da Squishy rullet for første gang. Så stolt at jeg ringte alle jeg kjente. Ikke sikker på om de så det fantastiske i det, men de hørte tålmodig etter ;)

Hehe... man blir sånn altså? Jeg gleder meg til å bli sånn :-D

Plutselig er det et annet menneske som man deler alle gleder og sorger med. Som om man ikke har nok med sitt eget skiftende humør, nå er man avhengig av et annet menneskes smil også. Så man får dobbelt så mange sorger og dobbelt så mange gleder. Heldigvis er det flere gleder, spesielt det første året :)

Ja, jeg var også helt ekstatisk da Squishy rullet for første gang. Så stolt at jeg ringte alle jeg kjente. Ikke sikker på om de så det fantastiske i det, men de hørte tålmodig etter ;)

Akkurat den følelsen jeg fikk også. For dem er det bare noe helt naturlig. For oss er det et lite mirakel! (Akkurat som selve barnet...)

Annonse

Gjest trultemor25

Så gøy!! Lille snuppa mi sto på alle 4 for første gang 26.02, altså ikke så lenge siden. Datoen skal inn i babyboka og vi tok bilder og film! Og vi var såååå stolte, det var klump i halsen og tårer i øya. Nå øver hun seg masse hver dag og blir flinkere og flinkere.

Uff, hadde virkelig håpet du var bedre nå. Godt med noen oppmuntrende ting i hverdagen da!

Takk for omtanken. Du er alltid så snill, du :)

Ja, fint med noe som muntrer opp. Prøver å være tålmodig og tenke at jeg vil føle meg bedre og bedre, men er skikkelig lei allerede. Blir så irritert av å ikke orke å gjøre noe. Bare ser på tv og leser hele dagen. Blah.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...