Gå til innhold

Suketter (og te)

Anbefalte innlegg

Nå er innlegget hans slettet.

Så lenge du ikke vet nicket til vedkommende, får du jo ikke røyket ham ut heller, det blir bare støy for andre.

Men du skjønner vel at det er råttent med en fyr som slenger stygge drapstrusler og poster det ene obskøne griseriet etter det andre? Mener du at jeg bare skal late som ingenting? I enda et år?

Fortsetter under...

• Svar 69
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• favn

12

• nanna

5

• ¤ Skara ¤

5

• kaffepiken

3

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Populære dager

Gjest togli

Det er sikkert ikke dødelig, men når man faktisk går ut og advarer mot å gi kunstig søtet brus til barn under tre år så tenker jeg at det ikke er særlig sunt for dem _over_ tre år heller. Hva med honning?

Hm, det har du rett i.... Vi får satse på tilvenning av ren te eller evt honning.

Annonse

Gjest Ulvinnen Lurulf

Men du skjønner vel at det er råttent med en fyr som slenger stygge drapstrusler og poster det ene obskøne griseriet etter det andre? Mener du at jeg bare skal late som ingenting? I enda et år?

Finner du en oppskrift på å bli kvitt han som funker, så skal jeg være den første til å applaudere.

Men så lenge dol ikke registrerer ip-adresser, skjønner jeg ikke hvordan han skal kunne bli utestengt.

På den annen side; lager du nok støy, så kanskje du får dem til å endre politikk på det området?

Det hadde vært noe!

Finner du en oppskrift på å bli kvitt han som funker, så skal jeg være den første til å applaudere.

Men så lenge dol ikke registrerer ip-adresser, skjønner jeg ikke hvordan han skal kunne bli utestengt.

På den annen side; lager du nok støy, så kanskje du får dem til å endre politikk på det området?

Det hadde vært noe!

Det har jo ikke fungert å late som ingenting og sletting i det stille, det er sikkert.

Det må da gå an at de greier å ta en åpenbart gal mann utover å slette innlegg.

Gjest togli

"Joda! Te uten søtstoff er en vanesak"

Det stemmer. Jeg brukte sukker i teen før, helt til tannlegen fortalte meg at det var grunnen til at jeg hadde 10 "nesten hull"for noen år siden. Jeg sluttet med sukker i teen, og etter en stund begynte den å smake godt igjen.

Jeg har også fått mye skryt av tannlegen min, siden sukkerkutt og fluorbruk gjorde at hullene sluttet å utvile seg, så de må ikke tas.

Nå skal jeg droppe søtt i teen jeg også!

Annonse

Gjest Ulvinnen Lurulf

Det har jo ikke fungert å late som ingenting og sletting i det stille, det er sikkert.

Det må da gå an at de greier å ta en åpenbart gal mann utover å slette innlegg.

Hadde ikke du en trådstart om dette på webmasterforum?

Jeg tenkte at jeg skulle se hva de nå svarer om IP-adresser, men jeg finner det ikke.

At jeg burde bli tatt av dage med øks slik den småbarnsmoren ble av mannen sin.

Det der er jo helt sykt!! Vet ikke hva vi brukerne her kan gjøre, men jeg støtter helt klart ditt ønske om at han burde utestenges for godt. Forstår ikke hvorfor det ikke lar seg gjøre. Det burde da være mulig å endre systemet med IP-adressene når nå dette har vist seg å være et problem i så lang tid.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...