Gå til innhold

Suketter (og te)

Anbefalte innlegg

Hadde ikke du en trådstart om dette på webmasterforum?

Jeg tenkte at jeg skulle se hva de nå svarer om IP-adresser, men jeg finner det ikke.

De svarer at de ikke logger Ip, og at de derfor ikke kan (eller vil) gjøre noe. Bums, der falt Dol som seriøst nettsted til under pari på mitt seriøsitetsbarometer.

Heldigvis er de aller fleste av dere brukere fine folk, det veier jo selvsagt opp :)

Fortsetter under...

• Svar 69
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• favn

12

• nanna

5

• ¤ Skara ¤

5

• kaffepiken

3

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Populære dager

Gjest Ulvinnen Lurulf

Da får du masse twist altså! Jeg er superkresen på sjokolade, så de eneste jeg spiser er banantwisten, lakris og dajm. Fornøyd? ;-)

Nesten. Lakrisen er en av favorittene mine, pussig nok. Jeg liker ikke annen lakris.

Men siden du er så grei at du bare tar de tre, så deles det gjerne :-)

¤ Skara ¤

De svarer at de ikke logger Ip, og at de derfor ikke kan (eller vil) gjøre noe. Bums, der falt Dol som seriøst nettsted til under pari på mitt seriøsitetsbarometer.

Heldigvis er de aller fleste av dere brukere fine folk, det veier jo selvsagt opp :)

Kan vi ikke hjelpe hverandre når noen blir ufine her på dol, gi hint på hvilken nick man må overse??

Bare en tanke fra "lille meg"

Eller er det andre dolere som har en smart måte vi kan gi beskjed på til "Snille dolere" :))))

Kan vi ikke hjelpe hverandre når noen blir ufine her på dol, gi hint på hvilken nick man må overse??

Bare en tanke fra "lille meg"

Eller er det andre dolere som har en smart måte vi kan gi beskjed på til "Snille dolere" :))))

Faste nick kan man forholde seg veldig enkelt til. Løsgjengernick derimot...

Eneste lure jeg har kommet på, er at jeg har sluttet å åpne post til meg fra ukjente nick. Men i dag gjorde jeg altså det ved en glipp :-(

Annonse

¤ Skara ¤

Faste nick kan man forholde seg veldig enkelt til. Løsgjengernick derimot...

Eneste lure jeg har kommet på, er at jeg har sluttet å åpne post til meg fra ukjente nick. Men i dag gjorde jeg altså det ved en glipp :-(

Men så teit og drive å bytte nick, webmaster ser jo at vedkommende har byttet vel?

Eller er jeg helt blåst?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...