Gå til innhold

Dameblader....hva abonnerer dere på?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg abonnerte på HENNE for mange år siden, men kuttet ut da det viste seg at jeg aldri fikk tid til (:aldri prioriterte) å lese bladene.

Så fikk jeg et brev fra dem for en tid tilbake med et tilbud om å gjenoppta abonnementet til en fordelaktig pris.

Jeg slo til, men nå viser det seg at det samme skjer igjen - det er bare såvidt jeg balr gjennom i hurten og sturten.

Så det er bare et tidsspørsmål før jeg ikke fornyer dette abonnementet.

Så får jeg heller kjøpe et dameblad en sjelden gang nå¨r jeg får ånden over meg! ;-)

Annonse

skorpionfisken

Vurderer å kutte ut HENNE nå, har ikke tid.

Får mest u-damete blad i posten.

Abonnerer på Canis, det leses fra perm til perm samme dag som det kommer.

Får også endel intressante blader på grunn av medlemsskaper.

Teknisk Ukeblad via Tekna-medlemskapet.

MOTOR på grunn av NAF-medlemsskapet.

Verdens Barn bladet på grunn av medlemsskapet der.

Annonse

Abonnerer på Gjør-det-selv (leses med stor iver av både meg og min kjære

Motor (kommer pga. NAF medlemskap - men leses likevel fra perm til perm.

Ellers abonnerer vi ikke på noe, men jeg kjøper Ernie, Larsons gale verden og Pondus hver gang (nei, jeg er ikke blitt voksen ennå. Ikke drikker jeg kaffe, heller :-)

I vår husholdning abonnerer vi på følgende blader/tidsskrifter:

- Gjør det selv

- Foreldre & Barn

- Verdens Barn

- Adopsjonsforum

Noe mer enn dette har vi ikke tid til, og jeg personelig savner ingen typiske "dameblader".

Kjøper en gang innimellom KK ... hvis jeg f.eks. sitter og sløver på en eller annen flyplass.

fra

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...