Gå til innhold

Bursdagsgave til 2-årig jente?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Tulla mi ble 2 år for en måneds tid siden, og hun elsker alt som har med dukker å gjøre. Hun hadde noen dukker fra før, og fikk enda flere til bursdagen - og hun leker med dem alle :o)

Men den største hit`en er nok dukkevogna hun arvet like før jul - den har gått noen runder rundt i huset, ja.... og dukkene får bytte på å ligge oppi, og det er styr og strev med puter og tepper og kalesje opp og ned - hun storkoser seg!!!

Så hvis hun liker dukker kan du jo kjøpe dukkevogn? Det hadde nok vi gjort hvis hun ikke hadde arvet...

Ellers er puslespill en favoritt - hun kan sitte og pusle leeenge (vi har ganske mange puslespill, for storebror er også glad i det) - nå klarer hun rundt 16-20 brikker alene uten problem :o) Og så sitter hun som regel og synger for seg selv samtidig - ganske koselig :o)

Bøker og tegnesaker er også en vinner hos oss....

Hilsen

Gjest togli

Kjøp ei dokkevogn! Minsten her i huset (blir 2 år i slutten av mai) er veldig glad i dokkevogna si.

Ellers elsker hun denne:

http://www.kinderbike.no/

Til og med storesøstrene på fem og åtte år krangler om den sykkelen... Med tre barn har vi mye leketøy i huset, men den sykkelen tar kaka:-)

Gjest Elextra

Lekedyr, helst med en stall, et fjøs eller hel bondegård til. Våre unger har faktisk slitt ut lekedyr, spesielt hester, og det tok av i 2-årsalderen.

Pussig, barn er forskjellige.

Mine barn har mange lekedyr, men de har aldri fenget. De er nå tre og fem.

Annonse

Tulla mi ble 2 år for en måneds tid siden, og hun elsker alt som har med dukker å gjøre. Hun hadde noen dukker fra før, og fikk enda flere til bursdagen - og hun leker med dem alle :o)

Men den største hit`en er nok dukkevogna hun arvet like før jul - den har gått noen runder rundt i huset, ja.... og dukkene får bytte på å ligge oppi, og det er styr og strev med puter og tepper og kalesje opp og ned - hun storkoser seg!!!

Så hvis hun liker dukker kan du jo kjøpe dukkevogn? Det hadde nok vi gjort hvis hun ikke hadde arvet...

Ellers er puslespill en favoritt - hun kan sitte og pusle leeenge (vi har ganske mange puslespill, for storebror er også glad i det) - nå klarer hun rundt 16-20 brikker alene uten problem :o) Og så sitter hun som regel og synger for seg selv samtidig - ganske koselig :o)

Bøker og tegnesaker er også en vinner hos oss....

Hilsen

2-åringen vår har også puslespill som favoritt - og hun legger også puslespill alene som har mellom 12 og 20 brikker.

Nå begynner hun også ha ha et system for brikkene - og bruker bildet aktivt for å finne den brikken som passer.

GØY!!

fra

Gjest prust

Kjøp ei dokkevogn! Minsten her i huset (blir 2 år i slutten av mai) er veldig glad i dokkevogna si.

Ellers elsker hun denne:

http://www.kinderbike.no/

Til og med storesøstrene på fem og åtte år krangler om den sykkelen... Med tre barn har vi mye leketøy i huset, men den sykkelen tar kaka:-)

Den ser jo fin ut - men synes ikke ungene det er litt kjedelig når den ikke har pedaler? Litt baby-liksom?

Tenker vel på når de blir sånn rundt tre år og opptatt at de er "store" :-)

Er på jakt etter presang til mi jente. Hun har bursdag om to uker og jeg reiser bort uka før dagen hennes, så jeg må få ordnet noe i løpet av ei uke. Tebkte på dokkevogn, men synes alle er så dyre! må jo betale 400-500 kr... :-(

Gjest togli

Den ser jo fin ut - men synes ikke ungene det er litt kjedelig når den ikke har pedaler? Litt baby-liksom?

Tenker vel på når de blir sånn rundt tre år og opptatt at de er "store" :-)

Er på jakt etter presang til mi jente. Hun har bursdag om to uker og jeg reiser bort uka før dagen hennes, så jeg må få ordnet noe i løpet av ei uke. Tebkte på dokkevogn, men synes alle er så dyre! må jo betale 400-500 kr... :-(

Faktisk virker det som det er veldig kjekt å sparke fra med sykkelen for å få størst mulig fart.

Nevøen min som fyller tre om et par uker har dilla på sykkelen.

De to eldste jentene mine har stadig vekk forbud mot å bruke sykkelen, for det første fordi de krangler om den og for det andre fordi de okkuperer den når minstemor skal ha den.

Ærlig talt trodde jeg ikke en sykkel uten pedaler skulle bli så populær som den har blitt ;-)

Ungene mine bruker den kun innendørs. Utendørs ville den kanskje ikke blitt så populær?

2-åringen vår har også puslespill som favoritt - og hun legger også puslespill alene som har mellom 12 og 20 brikker.

Nå begynner hun også ha ha et system for brikkene - og bruker bildet aktivt for å finne den brikken som passer.

GØY!!

fra

Samme her - før var det "prøv-og-feile-i-hytt-og-pine" metoden som ble brukt, nå ser jeg at hun ser sammenhengen mellom bildet og brikkene og på den måten finner ut hvor de skal være.

Blir vel ikke lenge før hun bryner seg på storebror sine med 60 og 100 brikker ;o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...