Gå til innhold

til dere som har solgt barneutstyr o.l

Anbefalte innlegg

Vasker dere gjenstanden før dere selger den? Har tre ganger kjøpt barneutstyr via finn.no (to vogner og en leke) og alle gangene har jeg fått tilsendt skikkelig møkkete ting! Synes det er utrolig ekkelt og ikke minst sløvt -jeg kan ikke skjønne at man vil selge noe som er så skittent uten å tørke av det med en klut først...?!

Eller er det bare jeg som er rar?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/221758-til-dere-som-har-solgt-barneutstyr-ol/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Gjest Blondetopp

Nei, du er ikke rar.

Ja, det finnes mange grisete folk som selger møkkete ting. Jeg kjøpte ei jakke en gang, og den var så skitten at den sto av seg selv, da den kom i posten.

Jeg sendte en mail til selgeren, om skikk og bruk. Fikk aldri noe svar på den, gitt ;o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...