Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest pekka

Var i en frisørsalong, når jeg ikke hadde noe å gjøre satt vi bak forhenget = pauserommet, å røyka, endelig en plass hvor vi kunne røyke uten at noen voksne kommenterte det :).

Som betaling for arbeidsuka fikk jeg klipp, striping og permanent.

Greit med belønning! Ikke alle får det gitt :)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/221897-arbeidsuke/#findComment-1657533
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Jobbet på laboratoriet på Falconbridge :-)

Spennende, men jeg burde ha tenkt mer strategisk og fått jobb et sted jeg kunne få sommerjobb seinere...

Jeg var litt for "strategisk" med tanke på å posisjonere meg for fremtidig sommerjobb, og krysset derfor av på slikt som "kiosk" og "parfymeri" i likhet med svært, svært mange av jentene...:-(

Enden på visa var at jeg IKKE fikk plass der jeg ønsket meg, men fikk jobb på lageret i en matbutikk, og jobben bestod mest av å prise varer før de ble lagt ut i hyllene.

Ikke fikk jeg sommerjobb der siden heller, for de ville helst ha eldre gutter som kunne løfte tyngre kasser og slikt.

Da hadde det vært mye bedre å få en skikkelig jobberfaring et sted! ;-)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/221897-arbeidsuke/#findComment-1657569
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...