Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Elextra
Skrevet

Jeg jobbet hos et forsikringsselskap. Ville jobbe på kontor, og det fikk jeg. Jammen var det kjedelig!!!

Men jeg fikk en brannvarsler til takk etter endt dyst.

Jeg jobbet også i forsikringsselskap! Og jeg likte det :-).

Gjest abrahamsen
Skrevet

Jobbet på en klesbutikk. Vanvittig kjedelig! Har aldri vært innom den bransjen siden.

Gjest Turbo Tuppa
Skrevet

Jeg var i svømmehallen! Kjempeuke! Lå og plasket i vannet hele uka sammen med to andre og tok oss av noen barneskoleelever innimellom.

Gjest to steder
Skrevet

Postkontor! Det var kjempespennende. Da skolen skulle bestemme noen dager ble det verksted. :(

Gjest pekka
Skrevet

Jeg var i svømmehallen! Kjempeuke! Lå og plasket i vannet hele uka sammen med to andre og tok oss av noen barneskoleelever innimellom.

Å jøss det var du heldig med :) Det hadde vært noe for sønnen min også, men jeg tror ikke de har sånn opplegg her jeg bor...

Gjest pekka
Skrevet

Postkontor! Det var kjempespennende. Da skolen skulle bestemme noen dager ble det verksted. :(

Var det post sortering da?

Gjest pekka
Skrevet

Jobbet på en klesbutikk. Vanvittig kjedelig! Har aldri vært innom den bransjen siden.

Det er jo greit å finne ut hva man ikke vil med fremtiden også ;)

Gjest pekka
Skrevet

Datteren min skal også ha arbeidsuke. Hun skal være på jobben til mannen min. Litt resepsjon og litt annet.

Fint det, mulig han drar med min mann på jobb også, men han har vært der før og kunne trengt annen innsikt denne gangen. Ønske Drømmen er jobb i Dyreparken, men selvfølgelig var det fullt allerede. ;)

Skrevet

Jeg og to venninner var i militærleir en uke og hadde det strålende :-D

Skrevet

Jeg jobbet i avis. Det var såpass morsomt at jeg nå etter mangeårig økonomutdannelse og praksis satser på en karriere som journalist.

Skrevet

hehe, Brannvarsler redder jo liv da. ;)

Helt sant! Men som 14-åring var det ikke særlig spennende gave. Men egentlig en flott gave å få, synes jeg nå.

Skrevet

Jeg jobbet også i forsikringsselskap! Og jeg likte det :-).

Jeg ble satt til å finne ting på microfilm. Ganske kjedelig i lengden. I tillegg var den en litt yngre mann som jobbet der. Han likte meg nok, og de andre begynte å erte oss. Det likte jeg IKKE. For han var ikke noe søt...

Gjest mye forskjellig u/t
Skrevet

Var det post sortering da?

.

Gjest M.Angelica
Skrevet

Jeg var i et bakeri. Verste jobben ever.

Huske jeg skrev i rapporten vi måtte skrive i ettertid. "Nå vet jeg iallefall hva jeg ikke skal bli" =)

Skrevet

Var i en fotobutikk, og det var topp, men jeg fikk ikke sommerjobb der etterpå.

-jeg liker fremdeles å fotografere...

Gjest abrahamsen
Skrevet

Det er jo greit å finne ut hva man ikke vil med fremtiden også ;)

Året etter var jeg utplassert i en barnehage 5 timer i uka (Et eller annet helsefag el i valgfag) og fant ut at det var heller ikke tingen for meg. Hadde tenkt på forskolelærerutdanning, men fikk heldigvis prøve det først...

Rhea Silvia
Skrevet

Ett år passet jeg barn ( god prevensjondet) og så var jeg på biblioteket.

Skrevet

Eg jobba i barnehage når eg var utplassert :-))

Skrevet

Hilke oppgaver fikk du i banken som 14åring?

Jeg var 15 år.Jeg ordnet med posten. Hentet pakker på posten. Var på sorenskriverkontoret og leverte skjøter osv. Jeg var nok heldig fordi jeg hadde en bror som jobbet og fremdeles jobber i den banken.

Skrevet

Eg jobba i barnehage når eg var utplassert :-))

Det gjorde jeg også. For første og siste gang.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...