Gå til innhold

Oppdatering på AF sin hjemmeside

Anbefalte innlegg

Gjest Indianeren på jobb
Skrevet

Idag har de oppdatert siste nytt når det gjelder Bolivia. En famile har fått tildeling, hvis dere er her på DOL, hadde det vært artig å høre hvor dere skal reise.

Er også intressert i å komme i kontakt med dere andre som skal adoptere fra Bolivia.

Skrevet

Slenger meg på den! Det hadde vore veldig kjekt å høyra frå den heldige familien! Då er me nr to i den 'køen' som ikkje finst - tenk så spennande!

Men reknar ikkje med tildeling før til hausten, altså!

Gjest Vinterland
Skrevet

Vi skal også adoptere fra Bolivia. Dokumentene er nylig oversendt, men vet ikke til hvilket område. Har ikke fått spurt AF om dette, men vet noen av dere om vi får en godkjenning der nede også en stund før tildeling? Eller ventes det til like inntil en evt.tildeling? Hadde vært beroligende å bli godkjent av landet også, så får heller ventetiden ta den tiden det tar. Det var iallefall veldig hyggelig å lese at det har kommet en tildeling derfra nå. Ventetiden er jo noe uviss, men godt at det endelig skjer noe, og vi får håpe det skjer mye mer i 2006.

Skrevet

Vi skal også adoptere fra Bolivia. Dokumentene er nylig oversendt, men vet ikke til hvilket område. Har ikke fått spurt AF om dette, men vet noen av dere om vi får en godkjenning der nede også en stund før tildeling? Eller ventes det til like inntil en evt.tildeling? Hadde vært beroligende å bli godkjent av landet også, så får heller ventetiden ta den tiden det tar. Det var iallefall veldig hyggelig å lese at det har kommet en tildeling derfra nå. Ventetiden er jo noe uviss, men godt at det endelig skjer noe, og vi får håpe det skjer mye mer i 2006.

Hei!

Me fekk beskjed om at det ikkje er noka ny godkjenning i Bolivia - når me er godkjende av norske myndigheiter er me òg godkjende i Bolivia. Men då me spurde fekk me vita at papira våre var mottekne i Santa Cruz i byrjinga av oktober, dei vart sende nedover i slutten av september. Elles reknar eg ikkje med at me høyrer noko før tildelinga, og eg håpar at det skjer i år!

Lukke til med ventetida! PS - legg gjerne inn ei melding om kva distrikt papira dykkar ligg i - du får vita det om du spør AF!

Gjest Vinterland
Skrevet

Hei!

Me fekk beskjed om at det ikkje er noka ny godkjenning i Bolivia - når me er godkjende av norske myndigheiter er me òg godkjende i Bolivia. Men då me spurde fekk me vita at papira våre var mottekne i Santa Cruz i byrjinga av oktober, dei vart sende nedover i slutten av september. Elles reknar eg ikkje med at me høyrer noko før tildelinga, og eg håpar at det skjer i år!

Lukke til med ventetida! PS - legg gjerne inn ei melding om kva distrikt papira dykkar ligg i - du får vita det om du spør AF!

Takk for svar. Godt å vite at vi allerede anses som godkjente i Bolivia, selv om jeg nok ikke helt klarer å fri meg for bekymringen om at det er noe ved oss eller papirene våre de ikke er fornøyd med. Men klarer vel å slippe den bekymringen litt etterhvert. I følge AF har jo Bolivia selv satt en grense på 1 års ventetid. Hvis dette stemmer kan det vel være en god sjans for at det skjer noe for dere i 2006. Vi må iallefall krysse fingre for det!!

Skal ellers høre med AF om hvilket distrikt våre papirer ligger i.

Hilsen fra

Gjest munèca
Skrevet

Hei!

Hei,-Boliviavenner:))

Vi er også Boliviasøkere.

Våre dokumenter er sendt Bolivia nå i februar,og vi har Santa Cruz som distrikt vi også Hegemy.

Akkurat for øyeblikket er jeg optimist:)).....og håper på tildeling før jul.

Skrevet

Hei,-Boliviavenner:))

Vi er også Boliviasøkere.

Våre dokumenter er sendt Bolivia nå i februar,og vi har Santa Cruz som distrikt vi også Hegemy.

Akkurat for øyeblikket er jeg optimist:)).....og håper på tildeling før jul.

Hei!

Så kjekt å høyra, og så spennande at me skal til same plass!

Om du vil, kan du kontakta meg privat på [email protected], så kan me snakkast meir.

Når gjekk papira dykkar nedover?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...