Gå til innhold

sølvskjeer

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sølvskjeene var presang til barna dine, ikke til deg. Det kan godt hende barna dine setter pris på helt andre ting enn det du gjør. Noen små sølvskjeer er vel heller ikke noe problem å oppbevare. Vær heller glad de ikke fikk hver sin hest :-))

Det spiller vel heller ingen rolle om du ikke vet hvem som eier hvilke skjeer.

Mrs. Wallace
Skrevet

Guttungen fikk en sølvskje og et barnebestikk til dåpen. Begge deler brukes daglig.

Han spiser havregrøt av dåpsskjea hver morgen.

Skrevet

Hvorfor bruker du dem ikke da? Det er ikke meningen at de skal ligge til pynt i en skuff. Godt brukt bestikk er hyggelig å ta vare på til ungene får unger sjøl.

Gjest Blondetopp
Skrevet

Guttungen fikk en sølvskje og et barnebestikk til dåpen. Begge deler brukes daglig.

Han spiser havregrøt av dåpsskjea hver morgen.

Gi meg oppskriften på havregrøt. Hvordan blir den best mulig?

*håpe*

Mrs. Wallace
Skrevet

Gi meg oppskriften på havregrøt. Hvordan blir den best mulig?

*håpe*

Vi bruker rett og slett havregryn, melk og mikrobølgeovn. Men det er bare guttungen som spiser havregrøt til frokost.

Gjest c-lin
Skrevet

Vi bruker rett og slett havregryn, melk og mikrobølgeovn. Men det er bare guttungen som spiser havregrøt til frokost.

Har han sukker på? Jeg liker den best uten noe på, men ungene vil ha den søt.. så jeg har droppet å lage det. Men kanskje de bør få sukker på?

Mrs. Wallace
Skrevet

Har han sukker på? Jeg liker den best uten noe på, men ungene vil ha den søt.. så jeg har droppet å lage det. Men kanskje de bør få sukker på?

Nei, vi har ikke sukker verken på eller i grøten. Han er vant til å få den uten, så det er ikke noe problem.

Gjest c-lin
Skrevet

Nei, vi har ikke sukker verken på eller i grøten. Han er vant til å få den uten, så det er ikke noe problem.

Jeg har ofte lurt på om andre har sukker på havregrøt, men nå kan jeg argumentere til dem at den spises som den er :)

De får ikke sukker på til frokostblandinger med frukt i heller, men semulegrynsgrøt og risengrynsgrøt strøes det på.

Mrs. Wallace
Skrevet

Jeg har ofte lurt på om andre har sukker på havregrøt, men nå kan jeg argumentere til dem at den spises som den er :)

De får ikke sukker på til frokostblandinger med frukt i heller, men semulegrynsgrøt og risengrynsgrøt strøes det på.

Vi spiser ikke frokostblandinger i det hele tatt, men risgrøt har vi sukker på. Det spises jo heller ikke hver dag, ikke engang ukentlig - så jeg synes ikke det gjør noe med sukker der.

Skrevet

Nå er ikke jeg noen tilhenger av sølvtøy selv, men om 1-2 skjeer pr barn er det de har fått, må du vel enten ha uhorvelig mange barn, eller utrolig få skuffer om det skal skape et stort lagringsproblem? ;-) *ler*

Skrevet

Vi valgte ett mønster til hvert barn (ulike mønster) og gav alle tre kniv, skje og gaffel med inngravering av navn og dåpsdato, til dåpen.

De har brukt dem daglig og synes det er stas med sitt eget bestikk (selv om vi blander litt innimellom).

Synes det er mer bortkastet med de dåpsattest-holderne som vi har fått til hver av jentene :-(

Dåpsattestholder?

Jøss, jeg visste ikke at det fantes noe sånt. Det høres utrolig tåpelig ut.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...