Lisabeth Skrevet 9. mars 2006 Skrevet 9. mars 2006 Sølvskjeene var presang til barna dine, ikke til deg. Det kan godt hende barna dine setter pris på helt andre ting enn det du gjør. Noen små sølvskjeer er vel heller ikke noe problem å oppbevare. Vær heller glad de ikke fikk hver sin hest :-)) Det spiller vel heller ingen rolle om du ikke vet hvem som eier hvilke skjeer. 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 9. mars 2006 Skrevet 9. mars 2006 Guttungen fikk en sølvskje og et barnebestikk til dåpen. Begge deler brukes daglig. Han spiser havregrøt av dåpsskjea hver morgen. 0 Siter
Dorthe Skrevet 9. mars 2006 Skrevet 9. mars 2006 Hvorfor bruker du dem ikke da? Det er ikke meningen at de skal ligge til pynt i en skuff. Godt brukt bestikk er hyggelig å ta vare på til ungene får unger sjøl. 0 Siter
Gjest Blondetopp Skrevet 9. mars 2006 Skrevet 9. mars 2006 Guttungen fikk en sølvskje og et barnebestikk til dåpen. Begge deler brukes daglig. Han spiser havregrøt av dåpsskjea hver morgen. Gi meg oppskriften på havregrøt. Hvordan blir den best mulig? *håpe* 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 9. mars 2006 Skrevet 9. mars 2006 Gi meg oppskriften på havregrøt. Hvordan blir den best mulig? *håpe* Vi bruker rett og slett havregryn, melk og mikrobølgeovn. Men det er bare guttungen som spiser havregrøt til frokost. 0 Siter
Gjest c-lin Skrevet 9. mars 2006 Skrevet 9. mars 2006 Vi bruker rett og slett havregryn, melk og mikrobølgeovn. Men det er bare guttungen som spiser havregrøt til frokost. Har han sukker på? Jeg liker den best uten noe på, men ungene vil ha den søt.. så jeg har droppet å lage det. Men kanskje de bør få sukker på? 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 9. mars 2006 Skrevet 9. mars 2006 Har han sukker på? Jeg liker den best uten noe på, men ungene vil ha den søt.. så jeg har droppet å lage det. Men kanskje de bør få sukker på? Nei, vi har ikke sukker verken på eller i grøten. Han er vant til å få den uten, så det er ikke noe problem. 0 Siter
Gjest c-lin Skrevet 9. mars 2006 Skrevet 9. mars 2006 Nei, vi har ikke sukker verken på eller i grøten. Han er vant til å få den uten, så det er ikke noe problem. Jeg har ofte lurt på om andre har sukker på havregrøt, men nå kan jeg argumentere til dem at den spises som den er De får ikke sukker på til frokostblandinger med frukt i heller, men semulegrynsgrøt og risengrynsgrøt strøes det på. 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 9. mars 2006 Skrevet 9. mars 2006 Jeg har ofte lurt på om andre har sukker på havregrøt, men nå kan jeg argumentere til dem at den spises som den er De får ikke sukker på til frokostblandinger med frukt i heller, men semulegrynsgrøt og risengrynsgrøt strøes det på. Vi spiser ikke frokostblandinger i det hele tatt, men risgrøt har vi sukker på. Det spises jo heller ikke hver dag, ikke engang ukentlig - så jeg synes ikke det gjør noe med sukker der. 0 Siter
asterix Skrevet 10. mars 2006 Skrevet 10. mars 2006 Nå er ikke jeg noen tilhenger av sølvtøy selv, men om 1-2 skjeer pr barn er det de har fått, må du vel enten ha uhorvelig mange barn, eller utrolig få skuffer om det skal skape et stort lagringsproblem? ;-) *ler* 0 Siter
Ugga Bugga Skrevet 10. mars 2006 Skrevet 10. mars 2006 Vi valgte ett mønster til hvert barn (ulike mønster) og gav alle tre kniv, skje og gaffel med inngravering av navn og dåpsdato, til dåpen. De har brukt dem daglig og synes det er stas med sitt eget bestikk (selv om vi blander litt innimellom). Synes det er mer bortkastet med de dåpsattest-holderne som vi har fått til hver av jentene :-( Dåpsattestholder? Jøss, jeg visste ikke at det fantes noe sånt. Det høres utrolig tåpelig ut. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.