Gå til innhold

"må-ha"-ting

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest kinamamsen

Langrennski, staver, langrennsstøvler og skidress. Skøyter er også greit å ha.

Varm overtrekksbukse og dynejakke. Av spill har vi gameboy og den nye meget populære Tamagotschi. Iflg. min 1. klassing er nok sistnevnte et must! De har rikelig med DVD'er og noen fine PC-spill. De to sistnevnte punkter er nice to have - ikke need to have. Det viktigste synes jeg er at de har riktig klær (varmt og praktisk) for ski og utelek og at de kan delta på langrenn og gå på skøyter når det er aktiviteter i skolesammenheng.

For oss er også badedrakt og svømmebriller et must da turer i svømmehallen er veldig populært. Syklene sine er de også veldig glade i. Joggesko og pratisk fottøy til barn! Om sommeren er trampolinen en ubetinget favoritt!

Noen tanker fra

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/221930-m%C3%A5-ha-ting/#findComment-1658040
Del på andre sider

Det kommer helt an på hvor du bor og miljøet i omgangskretsen.

Her hos oss vil jeg si at sykkel og langrennsski er "påkrevd". Akebrett og skøyter er også noe "alle" har. Alt dette er utstyr som blir brukt i skole- og idrettssammenheng.

De aller fleste familier har etterhvert pc med tilgang til internett. Det tror jeg er det vi ville opplevd mest mas om hvis vi ikke hadde det.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/221930-m%C3%A5-ha-ting/#findComment-1658141
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...