Gå til innhold

Til deg som stormet ut i veien i dag med unge på akebrett.

Anbefalte innlegg

Gjest KariKruskakli

Hvis du er en doler, så håper jeg du leser dette.

Hva var du tenkte på?

Jeg kom kjørende på grønt lys. Du hadde rød mann. Jeg ante fred og og ingen fare og plutselig stormer du ut i veien i full fart med et akebrett etter deg og en LEVENDE unge oppå.

Er du klar over hva du kunne ha forårsaket?

I ren refleks tråkket jeg hardt på bremsen med det resultat at jeg begynte å skli forover og rett på akebrettet og ungen din.

Men det så du vel du også?

Jeg kunne ha drept ungen din pga. deg.

Pga deg, kunne mitt liv ha blitt ødelagt også i løpet av sekunder.

Svisj, så var livet snudd fullstendig på hodet.

Er du klar over hvor redd jeg ble?

Vær så snill. Gjør aldri sånt mer!

Fortsetter under...

• Svar 57
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• ShitDiddelyDo

9

• Mrs. Wallace

7

• Gemini

5

• sheba

2

Mest aktive i denne tråden

Å hjelpes meg. Dette må ha vært et skikkelig mareritt.

For ordens skyld. Det var ikke jeg som kom med ungen min på akebrett.

Håper du har klart å roe deg ned litt. Det er fullstendig grusomt å oppleve slike ting, selv om det går bra. Adrenalinet pumper for fullt.

Gjest KariKruskakli

Åh! Fryktelig opplevelse! Kom bilen din borti akebrettet og ungen ?

Skjønner ikke hva foreldre tenker på. At det går an.

Håper du får bearbeidet denne opplevelsen, men man får seg en støkk, ja.

Nei, jeg var ikke borti,Men det var ganske nært. Det var bare flaks, for jeg mistet nesten kontrollen over bilen.

Gjest Persille

Jeg håper du tok deg tid til å gå ut av bilen og snakke litt hardt til vedkommende?

Fortelle litt om konsekvenser og slikt?

Jeg kommer alltid på sånt i etterkant, når pulsen har halvert seg og jeg innser konsekvensene selv...

Annonse

Gjest mirakel*2

hvor ekkelt!! Det er helt grusomt å være i nestenulykker og miste kontroll over bilen.

Det var ikke et slik kryss der både fotgjengere og bilister har grønt lys? Når du svinger inn på en annen vei. Hvis ikke kan jeg ikke skjønne enkelte foreldre!

Gjest KariKruskakli

Jeg håper du tok deg tid til å gå ut av bilen og snakke litt hardt til vedkommende?

Fortelle litt om konsekvenser og slikt?

Jeg kommer alltid på sånt i etterkant, når pulsen har halvert seg og jeg innser konsekvensene selv...

Nei, jeg kunne ikke det. Det var midt i Bygdøy allè:)

Gjest KariKruskakli

hvor ekkelt!! Det er helt grusomt å være i nestenulykker og miste kontroll over bilen.

Det var ikke et slik kryss der både fotgjengere og bilister har grønt lys? Når du svinger inn på en annen vei. Hvis ikke kan jeg ikke skjønne enkelte foreldre!

Nei, det var garantert ikke det.

Annonse

For en grusom opplevelse! Godt det gikk bra!!!!!

Fikk meg noen sjokkopplevelser da vi bodde i byen. Utrolig mange mødre som brukte barnevogn som "buffer" i trafikken. Hadde selv en nestenulykke da en mor med barnevogn dytta vognen foran seg og strenet ut i veien på rødt lys. I tillegg var det mørkt, glatt pga høstblader og hverken vogn eller mor hadde refleks. Det kunne gått veldig galt.

At det går an å bli så til de grader ansvarsløse.

Og hvem ville blitt dømt og samtidig måtte leve med å ha skadet/ i værste fall drept et barn i trafikken, pga barnets uansvarlige mor.

Stakkars deg. For en grusom opplevelse. Håper du slipper å oppleve noe liknende igjen!

Gjest Turbo Tuppa

Det er dessverre ikke forbudt å gå på rødt lys her i landet. Dermed kunne du risikert å bli tiltalt for å kjøre på dama og/eller barnet.

Tvilsomt. Vi opplevde en gang at en senil, gammel dame rett og slett gikk på bilen vår da hun strenet rett ut i gata på rødt lys. Det var flere vitner til saken og vi fikk ingen sanksjoner annet enn inndratt førerkort et par uker.

Det er dessverre ikke forbudt å gå på rødt lys her i landet. Dermed kunne du risikert å bli tiltalt for å kjøre på dama og/eller barnet.

Den informasjonen vi fikk den gang vi gikk på skole var at man kunne tiltales for rågjengeri, og dermed miste muligheten til visum til f.eks USA.

Men jeg har ikke sjekket om dette stemmer.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...